خبرگزاری کار ایران

/

حامد نورمحمدی: 3 بازی هم ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا امتیاز خوبی کسب کنیم / استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۹۶۵

مدافع مس رفسنجان: ما از هدفی که داشتیم جلوتر هم هستیم و 3 بازی باقی مانده هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا رتبه خوبی را در جدول داشته باشیم.

حامد نور محمدی مدافع باشگاه مس رفسنجان در خصوص بازی مقابل پیکان در گفتگو با ایلنا گفت: در بازی قبل هردو تیم شانس برد را به یک اندازه داشتند ونتیجه بازی هم نشان داد عملکرد هر دو تیم یکسان بوده و در نیمه دوم تیم حریف با توجه به تمریناتی که دارد از آن شرایط خارج شده بود و به هر حال یک امتیاز هم بد نبود و این تک امتیاز ها هم می‌توانند خیلی تاثیرگذار باشند.

وی در ادامه درخصوص بازی بعد مقابل صنعت نفت گفت: فکر می‌کنم به دلیل اینکه سال اولی است که در لیگ برتر حضور داریم دغدغه اکثر تیم ها در سال اول حضور در لیگ حفظ تیم ماندن است. و ما از هدفی که داشتیم جلوتر هم هستیم و 3 بازی باقی مانده هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا رتبه خوبی را در جدول داشته باشیم.

بهترین حالت قرار گیری در 8 تیم اول جدول هست که دور از دسترسی هم نیست.

مدافع مس در خصوص پیش بینی قهرمان جام حذفی تصریح کرد: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و چند سال گذشته هم چند تیم لیگ یک به فینال راه دپیدا کردند و تمام تیم ها می‌توانند مدعی باشند برای کسب این جام اما فکر می‌کنم استقلال شرایط خیلی خوبی دارد و فکر می‌کنم قهرمان جام حذفی می‌شود.

در آخر از تمام هواداران تشکر می‌کنم واین 3 بازی هم ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا امتیاز خوبی کسب کنیم و امیدوارم سال بعد تیم در جایگاه شایسته تر قرار بگیرد.

 

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز