خبرگزاری کار ایران

ستار همدانی:‌ استقلال به ثبات فنی رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۶۵۸

پیشکسوت استقلال گفت: یک فوتبال مالکانه را از استقلال شاهد بودیم و با این روحیه می‌تواند بازی خوبی را در شهرآورد رقم بزند.

به گزارش ایلنا، ستار همدانی پیشکسوت استقلال در برنامه صبح و ورزش درباره بازی شب گذشته استقلال و سایپا، گفت: استقلال به نظرم شب گذشته با تغییراتی مواجه بود. نسبت به بازی‌های قبل با توجه به بازی‌های حساسی که داشت در این بازی‌ها حضور پیدا کرد. فرهاد مجیدی هم زیرکانه و باهوش ستون تیم خود را به ثبات رسانده است و به کناره‌ها بیش‌تر تغییرات داده است. یک فوتبال مالکانه را از تیم او دیدیم و سرعت خیلی خوبی داشت.
وی افزود: شرایط سخت تیم سایپا در جدول که بازی و دفاع خوبی را داشتند و اصلا اجازه ندادند بازی از دست رود. حضور فرهاد مجیدی و فراز کمالوند در کنار یکدیگر هم باعث حساسیت بیش‌تر این بازی شد. در مجموع استقلال بازی خوبی را شروع و به پایان رساند. در واقع هدف او این بود که سه امتیاز بازی را کسب کند و جایگاه خود را تثبیت نماید. سایپا با باختی که داد وضعیت مناسبی نداشت و بدتر شد و همیشه بازیکن ساز بوده و متاسفانه در حال حاضر شرایط خوبی را ندارد. استقلال هم چند هفته‌ای است که به ثبات فنی رسیده و ستون فقرات تیم خود را مخصوصا بازی خوب یزدانی و مرادوند در خط دفاع از عوامل تاثیرگذار برای این تیم است. این ستون را معمولا مربیان سعی می‌کنند که به آن دست یابند.
پیشکسوت استقلال درباره شهرآورد هم افزود: استقلال با این برد با روحیه مناسب و خوبی وارد زمین می‌شود. پرسپولیس هم بازی شب قبل را برد، اما امیدوارم که استقلال با توجه به این که لیگ را بنا بر شرایط و مشکلات پیش آمده از دست داده بتواند در جام حذفی آن را جبران کند و یک جام برای خود و هوادارانش را رقم بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز