خبرگزاری کار ایران

احتمال مشخص شدن یکی از علامت سوال‌های لیگ؛

ماشین سازی امشب سقوط می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۹۶۸

تیم فوتبال ماشین سازی در صورت شکست مقابل فولاد خوزستان سقوطش حتمی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال ماشین سازی که هفته گذشته برتری 3 بر صفر مقابل مس رفسنجان را رقم زد، امشب در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر میهمان فولاد در اهواز خواهد بود.

ماشین سازی در حال حاضر با کسب تنها 14 امتیاز از 26 بازی در رتبه انتهایی لیگ قرار دارد و فاصله این تیم با تیم پانزدهم جدول 9 امتیاز است.

دو تیم ذوب آهن و سایپا 23 امتیازی هستند و گزینه‌های اصلی سقوط در کنار ماشین سازی به لیگ دسته اول محسوب می‌شوند.

اگر چه سقوط ماشین سازان تقریباً قطعی شده ولی هنوز روی کاغذ این اتفاق رخ نداده و ممکن است در پایان بازی امشب شاهد چنین موضوعی باشیم.

اگر فولاد که به تازگی توانسته سپاهان و پرسپولیس صدرنشین را متوقف کند، موفق شود از سد ماشین سازی در اهواز عبور کند سقوط این تیم قطعی خواهد شد.

بعد از بازی امشب مقابل فولاد، تنها 3 بازی دیگر برای ماشین سازان وجود دارد که 9 امتیاز خواهد داشت و این به اندازه فاصله حال حاضر این تیم با سایپا و ذوب آهن است.

تفاضل ذوب آهن -8 و سایپا -9 است و نارنجی پوشان امشب باید به مصاف استقلال بروند و اگر بنا را بر این بگذاریم که با اختلاف سه گل مغلوب ابی‌های پایتخت خواهند شد، بازهم تفاضل این تیم -12 می‌شود و شکست ماشین سازی در بهترین حالت تفاضل این تیم را از -21 به -22 خواهد رساند و اختلاف 10 تفاضل گل با نزدیک ترین رقیب سایپا ایجاد می‌شود که خیلی بعید است در 3 بازی بعدی جبران شود. این شرایط برای ذوب آهنی که روز سه شنبه بازی دارد هم صادق است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز