خبرگزاری کار ایران

حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در تمرین تیم ملی والیبال

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۰۴۵

وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی والیبال در سالن فدراسیون بازدید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، عصر امروز مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو عصر امروز با حضور در سالن فدراسیون والیبال از اردوی تیم ملی والیبال بازدید کردند.

 

وزیر ورزش و جوانان: تیم ملی والیبال از نگاه ما قهرمان است. در این دیدار دکتر سلطانی‌فر با حضور در میان ملی‌پوشان والیبال گفت: المپیک یکی از مهم‌ترین آوردگاه‌های ورزشی است. از نگاه ما و مردم، تیم ملی والیبال با حضور در میان 12 تیم برتر دنیا و کسب جواز حضور در المپیک قهرمان است. مطمئن هستم با عزمی ویژه به المپیک می‌روید و بهترین نتیجه را کسب می‌کنید. فارغ از هر نتیجه‌ای، شما قهرمان این ملت هستید.

 

وزیر ورزش و جوانان خطاب به بازیکنان افزود: همه مسابقات شما را در لیگ ملت‌ها تماشا کردم. به فدراسیون و سرمربی این تیم برای فرصت دادن به جوان‌ترها در کنار با تجربه‌ها برای انتقال نسل سپاسگزارم.

 

او با قدردانی از دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: می‌دانم دکتر داورزنی، کادر فنی و بازیکنان شب و روز خود را برای والیبال گذاشته‌اند. مطلع هستم که به جز این 12 نفر، بازیکنان دیگری نیز به همین قد و قامت وجود دارند که پشتوانه قوی برای والیبال محسوب می‌شوند.

 

سلطانی‌فر ادامه داد: همراه با دکتر صالحی‌امیری و دکتر داورزنی تلاش خود را به کار گرفتیم تا بهترین امکانات و اردو را برای شما تدارک ببینیم. یش از این کمک‌هزینه معیشتی به بازیکنان پرداخت می‌شد که افزایش می‌یابد. ضمن این که قبل از اعزام تیم، پاداشی از سوی وزارت به بازیکنان و کادر فنی پرداخت می‌شود تا بدون دغدغه به المپیک بروید.  دعای مردم و عنایت خداوند شامل حال شماست. برای همه شما آرزوی موفقیت دارم.

 

در ابتدای این دیدار دکتر داورزنی ضمن خیر مقدم به وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از حمایت های سلطانی‌فر و صالحی امیری تشکر و قدردانی کرد و گفت: تیم ملی فشار زیادی را در ایتالیا تحمل کرد اما اقدامات ما بر اساس هدف و استراتژی با آلکنو تنظیم شده بود که به خوبی هم پیش رفت. بازیکنان و کادر فنی از دل و جان مایه گذاشتند و تک‌تک آن‌ها برای ما افتخار هستند. بار سنگین فشارها بر دوش کاپیتان تیم سید معروف است. تیم ملی همه سختی‌ها را تحمل می‌کند تا برای ایران در المپیک افتخارآفرین باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز