خبرگزاری کار ایران

پایان کار تیم ملی پرورش اندام و فیتنس ایران در بازیهای جهانی اسپانیا با ٢۵ مدال

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۷۹۸

بازی های جهانی اسپانیا با کسب ١٠ مدال طلا، ١٠ مدال نقره و ۵ مدال برنز برای ورزشکاران ایران به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بازیهای جهانی اسپانیا با درخشش ورزشکاران ایرانی خاتمه یافت و این درخشش در حالی رقم خورد که مشکلات فراوانی در راه اعزام تیم به سانتاسوسانا به وجود آمده بود. با این حال نفرات اعزامی به بازیها درخشان ظاهر شدند و عناوین متعددی را به ارمغان آوردند.

تیم ملی فیتنس ایران با حضور محمد مهام، پیام حسن نژاد، امیر غلامزادگان و وحید حنیفه لو در بخش تیمی رشته فیتنس چلنچ به مصاف رقبای خود رفت و عنوان دوم مسابقات فیتنس تیمی بازیهای جهانی اسپانیا را از آن خود ساخت.

در فیتنس اسپورت انفرادی و در دسته 175- سانتی متر پیام حسن نژاد عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و وحید حنیفه لو مدال نقره را به خود اختصاص داد. همچنین در دسته 175+ سانتی متر امیر غلامزادگان قهرمان شد و مقام دوم نیز به محمد مهام رسید.

در مجموع و در دسته Open امیر غلامزادگان به مدال طلا رسید و عنوان overall را از آن خود کرد. وحید حنیفه لو نیز برنده مدال نقره و پیام حسن نژاد صاحب مدال برنز شدند.

یک روز بعد و در رقابت دوبل فیتنس چلنج که با حضور 9 تیم برگزار شد، تیم محمد مهام و پیام حسن نژاد با قرار گرفتن در رده دوم رقابتها، برنده مدال نقره این مسابقه شد. همچنین دیگر تیم ایران با حضور وحید حنیفه لو و امیر غلامزادگان در رده چهارم قرار گرفت.  

در رقابتهای ماسکولار نیز ناصر خدامی عنوان نخست را از آن خود کرد و به مدال طلا دست یافت. مانی سالاری به مدال نقره رسید و مدال برنز از آن آرش آرمیده شد.

در همین روز امیر خاکیان در دسته 95- کیلو بیلدینگ به مدال طلا رسید. علیرضا حسنوند هم در وزن 100+ کیلو بیلدینگ دیگر مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد و عنوان سوم و مدال نقره این دسته به ایرج بیدی رسید. در مجموع نیز عنوان overall مسابقات در رشته بیلدینگ به امیر خاکیان رسید. مدال نقره دسته اوپن نیز از آن علیرضا حسنوند شد.

سرانجام در روز سوم مسابقات هر سه نماینده کشورمان در رشته بادی کلاسیک(ایرج بیدی، مجتبی بحرینی و وحید حنیفه لو) در دسته های خود صاحب عنوان قهرمانی شدند.در پایان مسابقات بادی کلاسیک ، مجتبی بحرینی در مجموع اول و صاحب عنوان اوورالی شد. ایرج بیدی نیز عنوان سومی مجموع را از آن خود کرد. همچنین وحید حنیفه لو به مقام پنجم در دسته اوپن دست یافت.

در آخرین رقابت ورزشکاران ایرانی نیز نمایندگان ایران در فیزیک کلاسیک رقابت کردند. رقابتهای فیزیک کلاسیک به صورت متمرکز برگزار شد و علیرضا حسنوند و مجتبی بحرینی دو نماینده ایران در این رقابت ها به مصاف رقبای خود رفتند. در پایان مسابقات فیزیک کلاسیک، هر دو نماینده ایران صاحب عنوان قهرمانی دسته خود شدند. در مجموع نیز عنوان اوورالی به ورزشکار اهل ترکیه رسید و حسنوند نیز در مجموع کلیه ورزشکاران عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را از آن خود کرد.

گفتنی است؛ کاروان تیم ملی ایران ساعت ۴:٣٠ بامداد سه شنبه وارد تهران خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز