خبرگزاری کار ایران

محمد علوی در گفتگو با ایلنا:

کاری که با سپاهان کردیم را در دیدار با پرسپولیس تکرار میکنیم/ از نکونام نیز مثل کی‌روش انتقاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۶۸۵

سرپرست تیم فولاد معتقد است این هنوز شانس بالایی برای کسب سهمیه آسیایی دارد.

محمد علوی سرپرست تیم فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی حساس این تیم در برابر پرسپولیس تهران گفت: این بازی از حساسیت ویژه ای برخوردار است و همیشه بازی با پرسپولیس سخت بوده است. از طرفی خدا را شکر توانستیم در برابر سپاهان عملکرد خوبی داشته باشیم و توانستیم بین این تیم و پرسپولیس در جدول فاصله ایجاد کنیم و قطعا همین کار را هم با پرسپولیس در بازی فردا خواهیم کرد.

وی افزود: پرسپولیس تیمم خوب و قابل احترامی است و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و اکنون در صدرجدول قرار دارد. اما تیم با مصدومان زیادی را دارد و از طرفی از نقل و انتقالات نیز محروم هستیم. همچنین با خستگی از بازی های آسیایی بازگشتیم مضاف بر اینکه برنامه ریزی طوری صورت گرفته است که بازی های ما با فاصله زمانی کمی برگزرا می‌شود و تیم ما تحت فشار است و متاسفانه ما انواع اقسام مشکلات را داریم. انشاالله در بازی فردا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا برنده بازی باشیم.

او در خصوص اینکه آیا فولاد در پایان فصل می‌تواند سهمیه آسیایی را بگیرد یا نه بیان کرد: فاصله تیم ها به هم خیلی نزدیک است. حتی تیم های دهم و یازدهم جدول به کسب سهیمه امیدوار هستند. دیروز پیکان برای اینکه سقوط نکند می‌جنگید اما حالا با کسب 3 امتیاز دیدار با سایپا یکی از شانس های کسب سهیمه است. کار سخت است اما سال گذشته نیز وضعیت ما همین بود اما در آخر سهیمه به ما رسید. همه اینها به استراتژی جواد نکونام بر می‌گردد. در روزهای نخستی که کی‌روش به فوتبال ما آمد به او انتقاد شد اما در ادامه او به تیم ملی شخصیت داد. همچنین ما در جام حذفی حضور داریم و در این رقابت نیز برای سهیمه شانس داریم و تا روز آخر برای کسب آن خواهیم جنگید.

وی خاطرنشان کرد: ما اکنون 22 بازی است که در خانه نباخته ایم و رکوردار هستیم. از هواداران خوب فولاد می‌خواهم کمی صبور باشند درست مثل پارسال که با صبر خود حامی ما بودند و به ما قوت قلب دادند و ما توانستیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم. امسال نیز برای موفقیت فولاد به حمایت آنها نیاز داریم و آنها سرمایه اصلی فولاد هستند.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد قرعه ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی نیز گفت: قرعه خوبی به ما خورده است و وضعیت ما در این گروه بهتر از گروه دیگر است و ما با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم و با توجه به عملکردی در دور قبلی داشته ایم مسلما ایران شانس نخست صعود از این گروه خواهد بود و غیر از این نیز نمی‌توان از تیم ملی انتظار داشت. ما یکی از بهترین تیم های آسیا هستیم و این حق مسلم ماست تا در جام جهانی قطر حضور داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز