خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰

جمهوری چک یک - دانمارک2؛ وایکینگ‌ها به نیمه نهایی رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۹۵۳

دانمارک با پیروزی مقابل جمهوری چک به نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ رسید.

به گزارش ایلنا، دانمارک و جمهوری چک در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود دانمارک به پایان رسید. با این نتیجه دانمارک در نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار انگلیس و اوکراین می‌رود.

دانمارک در این دیدار خیلی زود در دقیقه ۵ روی ضربه کرنر با ضربه سر دقیق دلینی به گل نخست رسید. پس از این گل جمهوری چک بازی را در اختیار گرفت و حملات پیوسته‌ای به روی دروازه دانمارک داشت اما عملکرد خوب دفاعی این تیم و واکنش‌های اشمایکل مانع از گل‌زنی چک شد.

در ادامه اما دانمارک بود که به گل رسید. مله از جناح چپ با ارسال زیبای بیرون پا توپ را به دولبرگ رساند و این بازیکن با ضربه‌ای سرضرب دروازه چک را برای بار دوم در دقیقه ۴۲ باز کرد تا نیمه نخست با برد ۲ بر صفر دانمارک به پایان برسد.

در نیمه دوم چک سراپا حمله شد و خیلی زود در دقیقه ۴۹ روی ارسال از جناح راست و ضربه پاتریک شیک یکی از گل‌ها را جبران کرد.

پس از این گل چک حملات زیادی به روی دروازه دانمارک داشت و می‌توانست بازی را به تساوی بکشد اما نتوانست به این هدف رسید. در این دقایق دانمارک هم از ضد حملات استفاده کرد و با این که موقعیت‌های خوبی داشت، نتوانست گل سوم را به ثمر برساند تا دیدار با همان نتیجه ۲ بر یک به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز