خبرگزاری کار ایران

پیش نمایش روزانه یورو: تقابل چک و اوکراین در باکو / اوکراین به شگفتی سازی ادامه می‌دهد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۷۴۹

بازی‌های دور یک چهارم نهایی یورو 2020 امشب به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا، مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 روز شنبه با تقابل انگلیس و اوکراین به پایان می‌رسد، در حالی که جمهوری چک و دانمارک سعی دارند به عنوان یک شگفتی ساز به مرحله بعدی صعود کنند.

ساعت 20:30: جمهوری چک - دانمارک (باکو)

جمهوری چک برای دانمارک همیشه یک حریف قدرتمند بوده و آنها به ندرت موفق به شکست این تیم در رقابت‌های رسمی شده‌اند. طی 25 بازی رسمی دو تیم دانمارکی‌ها تنها در دو بازی موفق به شکست چک شده‌اند که این دو مرتبه هم در مسابقات قهرمانی اروپا نبوده است.

چک ممکن است به عنوان یکی از بهترین تیم‌های رده سوم به مرحله حذفی صعود کرده باشد، اما آنها در چهار بازی دور گروهی تنها دو گل دریافت کردند. علاوه بر این آنها در برتری دو بر صفر مقابل هلند نشان دادند که حریف قدرتمندی هستند؛ در حالیکه پاتریک شیک چهارمین گل خود در این تورنمنت را به ثمر رساند.

دانمارک امروز یک رقیب قوی برای چک خواهد بود هرچند آنها دو بازی اول گروه B را با شکست پشت سر گذاشتند و شانس کمی برای صعود داشتند. آنها طی دو بازی بعدی 8 گل به ثمر رساندند تا صعود مقتدرانه‌ای به این دور داشته باشند؛‌ از جمله برتری 4 بر صفر مقابل ولز در مسابقه یک هشتم نهایی.

آمار کلیدی: این اولین مرحله یک چهارم نهایی یورو بین دانمارک و چک از سال 2004 است، زمانی که آن‌ها در دیدار مقابل چک در پرتغال با نتیجه 3 بر صفر شکست خوردند. این بزرگترین پیروزی چک و همینطور سنگین‌ترین شکست دانمارک در یک بازی یورو است.

ساعت 23:30: اوکراین و انگلیس (رم)

اوکراین یکی از تیم‌هایی است که حضورش در میان هشت مدعی کسب عنوان جام قهرمانی، غیرقابل پیش بینی بود. شاگردان آندری شوچنکو در مرحله گروهی از 9 امتیاز ممکن فقط سه امتیاز گرفتند اما در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سوئد بسیار بهتر عمل کردند. گل آرتم دوبیک چند ثانیه قبل از پایان وقت اضافی باعث برپایی یک جشن باشکوه شد زیرا اوکراین برای اولین بار به یک چهارم نهایی یورو رسید.

در لندن نیز صحنه‌های شادی آفرینی وجود داشت، زیرا انگلیس روز سه شنبه از آلمان، رقیب قدیمی خود برای صعود به هشت تیم برتر دو بر یک پیروز شد و عبور کرد. سه شیرها در حال حاضر تنها تیم بدون شکست مسابقات هستند و صعود خوبی به این دور داشته‌اند. 

آمار کلیدیانگلیس تنها تیمی است که در یورو 2020 گلی دریافت نکرده و در سه دیدار اخیر خود با اوکراین (یک پیروزی دو تساوی) دروازه خود را بسته نگه داشته است، از جمله پیروزی یک بر صفر آنها در مرحله گروهی یورو 2012.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز