خبرگزاری کار ایران

آغاز دور یک چهارم نهایی یورو 2020: جدال سوئیس و اسپانیا / ایتالیا شکست ناپذیر می‌ماند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۳۱۰

مسابقات دور یک چهارم نهایی یورو 2020 امشب آغاز می‌شود و پیش از دیدار بلژیک و ایتالیا، تیم‌های اسپانیا و سوئیس در روسیه با هم مصاف می‌دهند.

به گزارش ایلنا، مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 در روز جمعه(امروز) آغاز می‌شود در حالی که سوئیس به یک بازی بزرگ مقابل اسپانیا می‌رود و همینطور بلژیک و ایتالیا یک بازی حساس را در این دور برپا خواهند کرد.

ساعت 20:30: سوئیس و اسپانیا (سن پترزبورگ)

برندگان دیدار حساس و دیدنی مقابل فرانسه در این دور باید به مصاف اسپانیا بروند. سوئیس و اسپانیا 22 بار مقابل هم قرار گرفته‌اند و سوئیس تنها یک بار پیروز شده است - یک مسابقه در دور گروهی در جام جهانی 2010 ، جایی اسپانیا تا فینالش پیش رفت و به عنوان قهرمانی هم دست پیدا کرد. اما مسابقات روز دوشنبه به ما نشان داد که نباید هیچ چیز را غیر ممکن دید؛ اسپانیا طی 5 دقیقه تا پایان مسابقه مقابل کرواسی نتیجه سه بر یک را با تساوی عوض کرد و در وقت‌های اضافی موفق شد دو گل به ثمر برساند تا جواز صعود به این مرحله را به دست بیاورد.

همینطور کامبک دیدنی سوئیس مقابل فرانسه و برتری در ضربات پنالتی برای حذف خروس‌ها اولین برتری آنها در یک مسابقه حذفی تورنمنت بزرگ از جام جهانی 1938 به شمار می‌رود. سوئیس مطمئناً خواهان تکرار آخرین بازی حذفی خود در جام جهانی نخواهد بود: باخت یک بر صفر در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه مقابل سوئد در ورزشگاه سن پترزبورگ.

آمار کلیدی: در لیگ ملت‌های یوفا در بازل در 14 نوامبر 2020 یان سومر در آخرین مصاف با اسپانیا دو پنالتی را مهار کرد(هر دو پنالتی توسط راموس به سمت دروازه ارسال شده بود) هرچند گل تساوی دقیقه 89 جرارد مورنو اسپانیا را به تساوی یک بر یک در آن دیدار رساند.

ساعت 23:30: بلژیک و ایتالیا (مونیخ)

همه ترکیب‌های مرحله یک چهارم نهایی مطابق پیش بینی‌ها کارایی نداشته‌اند اما در مورد این دیدار تقریبا می‌توان گفت که قابل پیش بینی بود بلژیک و ایتالیا مقابل هم قرار بگیرند.

شاگردان مانچینی اتریش را در دیداری پرگل با نتیجه 3 بر یک پشت سر گذاشتند و همینطور بلژیک هم موفق شد پرتغال را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی از پیش رو بردارد. 

حذف اتریش موجب شد تا اکنون ایتالیا طی 31 بازی گذشته شکست ناپذیر باشد و همینطور حریف امشب‌شان هم طی 13 مسابقه اخیر شکستی را متحمل نشده است. 

آمار کلیدی: هر دو تیم ایتالیا و بلژیک طی 14 مسابقه اخیر اروپایی خود، شامل مرحله مقدماتی یورو، شکست ناپذیر بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز