خبرگزاری کار ایران

پیش نمایش روزانه یورو 2020: امروز کدام تیم‌‎ها بازی دارند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۴۲۱

مرحله یک هشتم نهایی با تلاش کرواسی، اسپانیا، فرانسه و سوئیس جهت صعود به دور بعدی ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 در نیمه راه است و دو قرعه دیگر در مرحله یک چهارم نهایی برای برندگان دیدار امشب مصاف‌های کرواسی در مقابل اسپانیا و فرانسه در مقابل سوئیس قرار دارد.

ساعت 20:30: کرواسی مقابل اسپانیا (کپنهاگ)

هر دو تیم در مرحله گروهی قبل از اینکه با نمایش‌های موفق در مسابقه سوم به مرحله حذفی صعود کنند، برای گلزنی تلاش می‌کردند و هر کدام از آن‌ها در ورزشگاه پارکن در کپنهاگ امیدوار به صعود خواهند بود. در کنار ضربه دیدنی لوکا مودریچ به اسکاتلند آنها به برتری سه بر یک دست پیدا کردند تا به عنوان تیم دوم گروه D راهی مرحله حذفی شوند. مودریچ پس از بازی گفت که آنها برای همه تیم‌ها خطرناک هستند و پیش از بازگشت به خانه همانند یورو 2016 در این مرحله، مشتاق هستند که یک قدم پیش‌تر بروند. غیبت ایوان پریشیچ به دلیل مثبت شدن تست کرونا البته به آن‌ها کمک نخواهد کرد.

صعود کرواسی در این دور کار سختی برابر اسپانیا است، به خصوص که لاروخا با پیروزی 5 بر صفر مقابل اسلواکی با نتیجه درخشان در گروهش دوم شد و به این مرحله راه پیدا کرد. لوئیز انریکه پس از بازی گفت: "من به همه هشدار دادم که وقتی چوب پنبه از بطری خارج شود، شامپاین جریان خواهد یافت." آیا قهرمانان اروپا در سال‌های 2008 و 2012 می‌توانند امشب جشن صعود بگیرند؟

آمار کلیدی: اسپانیا در مجموع چهار دیدار از هشت دیدار دو تیم پیروز شده است، اما کرواسی در سه بازی اخیر از دو پیروزی برتر برخوردار بوده است، از جمله پیروزی 2-1 در مرحله گروهی در یورو 2016.

ساعت 23:30: فرانسه و سوئیس (بخارست)

بر خلاف اسپانیا، فرانسه هنوز در یورو 2020 کاملاً مدعی نیست، حتی اگر آن‌ها در سخت ترین گروه بالاتر از آلمان، پرتغال و مجارستان به عنوان صدرنشین راهی این مسابقات شده باشند. قهرمانان جام جهانی 2018 با پیروزی مقابل آلمان در این تورنمنت آغاز بکار کردند اما در دو بازی بعدی خود به تساوی رسیدند و در مجموع فقط چهار بار گلزنی کردند. با وجود اینکه کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان و کریم بنزما در خط حمله هستند، این حس وجود دارد که تعداد گل‌های بیشتری را خواهیم دید.

سوئیس پس از تساوی با ولز و باخت به ایتالیا، در پیروزی چشمگیر 3 بر یک مقابل ترکیه برای صعود از گروه A نشان دادند که توانایی انجام چه چیزی را دارند. ژردان شقیری با دو گل در آن بازی الهام بخش کلیدی در شانس رسیدن سوئیس به جمع 8 تیم پایانی بود. سوئیسی‌ها تا به امروز از دور یک هشتم نهایی صعود نکرده‌اند. آن‌ها در این مرحله در یورو 2016 در ضربات پنالتی به لهستان باختند. کاپیتان گرانیت ژاکا، که امیدوار است تجربه تلخ بتواند نتیجه دهد، گفت: "این یک شب بزرگ برای ما، برای تمام سوئیس است اما فقط درصورتی می‌توانیم تاریخ سازی کنیم که 120٪ توانمان بدهیم."

آمار کلیدی: فرانسه هرگز در یک مسابقه رقابتی برابر سوئیس شکست نخورده است، با 2 پیروزی و 4 تساوی - آخرین دیدار در مرحله گروهی یورو 2016 برابر سوئیس هم بدون گل بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز