خبرگزاری کار ایران

سرآسیایی:‌ کمیته داوران در هفته‌های آخر بیشتر دقت کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۸۷۳

مربی تیم مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان حضور پیدا کرد و به سوالات پیرامون این مسابقه پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از مصاف فردا با فولاد خوزستان گفت: خداراشکر تمرینات خوبی پشت سر گذاشته و ریکاوری خوبی داشتیم و آماده ایم برای بازی مقابل تیم فوتبال بلد و خوب فولاد. کاملا برنامه هایمان را آماده کردیم و آماده رویارویی سخت با این تیم هستیم. هرکس بازی با پرسپولیس را دیده باشد می‌تواند بگوید ما مقابل پرسپولیس کاملا به مسائل تاکتیکی مخصوصا کارهای دفاعی احاطه داشتیم و با تغییر سیستم آماده بازی با پرسپولیس بودیم و برنامه هایمان هم خوب بود. در بازی اما روی غفلت گل خوردیم. حالا هم خوب ریکاوری کردیم و آنالیز خوبی روی فولاد داشتیم و اماده و متمرکز برای بازی فردا هستیم.

او درباره حریف فردای تیم مس گفت: فولاد یک تیم باشخصیت و از لحاظ کادر فنی هم رده بالای لیگ ما است. قطعا بازی سختی داریم و این را می‌دانیم و کار داور هم در این بازی فیزیکی و فنی سخت خواهد بود و انشاالله با تمرکز کامل در زمین باشند و شرایط بازی را کنترل کنند.

سرآسیایی درباره غایبان تیم مس در این مسابقه گفت: محروم نداریم اما آقای کریم زاده را بخاطر مصدومیت نداریم اما خداراشکر مهدی کیانی پس از بهبودی بیماری کرونایش و محمد انصاری که مصدوم شده بود آماده بازی هستند.

مربی تیم مس رفسنجان در پایان گفت: در هفته های آخر و بحث امتیاز گیری خیلی سخت است و بحث داوری بسیار موثر است. البته می‌دانیم کمیته داوران واقف اند به این امر ولی خواهش داریم در چینش داوران دقت بالایی شود تا تیم‌ها در این هفته های آخر لطمه نخورند. هدف گذاری ما برای امسال دوباره اعلام میکنم که تیم مس رفسنجان برای ماندن با شخصیت در لیگ تمام تلاشش را خواهد کرد و آقای ربیعی و بازیکنان با شخصیت تیم را در لیگ نگه می‌دارند و  برای فصل بعد لیگ برتر آماده می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز