خبرگزاری کار ایران

یورو ۲۰۲۰

سوئد یک - اوکراین 2؛ آخرین بلیت یک چهارم نهایی به نام شاگردان شوچنکو

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۲۷۹

در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020، جدال اوکراین و سوئد با برتری شاگردان شوچنکو به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا (یورو 2020) تیم های اوکراین و سوئد در ورزشگاه همپدن پارک گلاسکو از ساعت 23:30 به وقت ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر یک در وقت های معمول به پایان رسید تا کار به وقت های اضافی کشیده شود.

در وقت های اضافی و در ثانیه های پایانی وقت های اضافی نیمه دوم اوکراین گل دوم را به ثمر رساند تا شاگردان شوچنکو راهی دور بعد شوند.

گل ها: زینچنکو 27 و دوبیک 1+120 برای اوکراین و فورسبرگ 43 برای سوئد

در نیمه اول اوکراینی ها توسط زینچنکو در دقیقه 27 به گل رسیدند و در شرایطی که بازی رو به پایان بود امیل فورسبرگ بازی را با شوتی دیدنی دردقیقه 43 مساوی کرد.

در نیمه دوم دو تیم بازی پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند و یک بار اوکراینی ها و دو بار سوئدی ها تیرک دروازه را به لرزه درآوردند اما در نهایت در گلزنی ناکام بودند تا بازی مساوی به پایان برسد.

در وقت های اضافی و در نیمه اول، برخوردها میان بازیکنان شدت گرفت و در یکی از برخوردهای سخت، دنیلسن به شدت بازیکن اوکراین را مصدوم کرد که داور به کمک VAR به بازیکن سوئد کارت قرمز داد تا سود 10 نفره شود.

نیمه اول وقت اضافی توپی از خط دروازه ها رد نشد و در نیمه دوم اوکراینی ها در دقیقه 1+120 به گل رسیدند و راهی دور بعد شدند.

اوکراین با این پیروزی حریف تیم ملی انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز