خبرگزاری کار ایران

نشست مشترک رییس فدراسیون و مسئولان کمیته و دپارتمان‌ها برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۱۲۶

رییس فدراسیون فوتبال امروز با مسئولان کمیته‌ها و دپارتمان‌های فدراسیون نشست مشترکی برگزار کرد و به بررسی برنامه‌ها و راهکارهای مهم پیش رو جهت توسعه و رشد فوتبال پرداخت.

به گزارش ایلنا، این نشست با حضور رییس فدراسیون فوتبال، مشاوران رییس، سرپرست دبیرکلی و روسای کمیته‌ها و دپارتمان‌های فدراسیون فوتبال، سازمان‌های لیگ فوتبال و فوتسال از ساعت ۱۰ صبح امروز (سه‌شنبه) به مدت چهار ساعت و سی دقیقه در هتل آکادمی برگزار شد و اعضا به بررسی برنامه‌های فدراسیون در جهت رشد و توسعه پرداختند.

دکتر رازی پس از صحبتهای رییس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون در خصوص اقداماتی که در زمینه پزشکی صورت گرفته توضیحاتی ارائه کرد و گفت: خوشبختانه فدراسیون فوتبال جایگاه علمی برای خود تعریف کرده که نکته بسیار مهمی است. تیم ستادی که در فدراسیون تشکیل شده، گام به گام در حال حرکت است و درخواستم از رییس فدراسیون این است که این تیم ستادی، تفکر علمی داشته باشد تا موفقیت‌ها بیش از پیش احساس شود. قرار است یک کلینیک پزشکی را تجهیز کنیم تا از این پس تیم‌های ملی از لحاظ پزشکی بدون مشکل و در بهترین شرایط قرار داشته باشند.

در ادامه دکتر امیدزاده، مشاور اجرایی رییس فدراسیون هدف از تشکیل این نشست را کسب موفقیت با اجرای برنامه های توسعه محور اعلام کرد و گفت: فدراسیون فوتبال قصد دارد تا به سمت توسعه پیش رود. به این منظور نیاز به برنامه جامع دارد که این امر با همکاری کمیته ها و دپارتمان ها رخ خواهد داد. تدوین برنامه توسعه مولفه های استراتژی، ماموریت ها و چشم انداز در این بخش، توسعه منابع انسانی، طرح توسعه و تجهیزات امکانات فوتبال، طرح توسعه و احداث دو کمپ مجهز فوتبال، ایجاد امکان جهت استعدادیابی 31 گانه در کشور، تجهیز توسعه اماکن ورزشی و احداث 31 کمپ در استانهای کشور از برنامه هایی است که در دستور کارمان قرار دارد.

وی ادامه داد: تدوین آیین نامه های اجرایی در هر دپارتمان، طرح توسعه کسب و کار و درآمد زایی فدراسیون (اسپانسر، دولت و فیفا)، طرح توسعه و خدمات فدراسیون، خدمات پزشکی، خدمات پشتیبانی، تاسیس مرکز تحقیقاتی در فوتبال به منظور توسعه و آموزش در بخش های داوران، مربیان، بازیکنان و در نهایت طرح توسعه استقرار مدیریت کیفیت ایزو 9000 از دیگر برنامه های ما خواهد بود که با تشکیل جلسه های مستمر از هفته آتی با کمیته ها و دپارتمان ها، در مسیر رشد و توسعه فوتبال گام خواهیم برداشت.

در ادامه این جلسه خداداد افشاریان ضمن قدردانی از رئیس فدراسیون که در چند ماه اخیر تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود به کار گرفته است، گفت: از شما خواهش می کنم که به بحث داوری اهمیت ویژه ای بدهید. داوران قشر زحمت کشی هستند که حق آنها به درستی پرداخت نمی شود و من از شما میخواهم که فکری به حال این موضوع کنید.

احسان اصولی صفار، عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته بازاریابی و تلویزیون نیز برای دقایقی در این جلسه صحبت کرد. وی موفقیت را عامل برنامه ریزی دقیق و اجرای کامل آن دانست و گفت: تمامی برنامه ها و تعاریف برای رسیدن به وضع مطلوب است. برای رسیدن به موفقیت باید همگام، همدل و همراه باشیم و با ایجاد تشکل های واحد برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنیم.

در پایان نیز مهرداد سراجی، رییس کمیته فوتسال از مسئولان خواست تا توجه بیشتری به رشته فوتسال و این خانواده داشته باشند و در برنامه های استراتژی و چشم انداز خود جایگاه ویژه ای را برای این رشته در نظر بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز