خبرگزاری کار ایران

درخواست هواداران استقلال از نهادهای نظارتی علیه وزیر ورزش و جوانان(عکس)

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۹۷۰

هواداران تیم استقلال تهران با حضور در مقابل ساختمان قوه قضاییه به دنبال حل مشکلات این باشگاه هستند.

به گزارش ایلنا، هواداران تیم استقلال تهران از صبح امروز با حضور در مقابل ساختمان قوه قضاییه به دنبال حل مشکلات این باشگاه هستند و علیه مدیران باشگاه شعار دادند. در میان بنرها و شعارهایی که هواداران علیه مدیران باشگاه و وزارت ورزش و جوانان سر دادند، بنر یکی از طرفداران قابل توجه بود. روی یکی از این بنرها نوشته شده : "چرا نهادهای نظارتی به نفش سلطانی فر و مرکز فرهنگی ایران - هلند در عقد قرارداد با ویلموتس که منجر به تحمیل زیانی چند صد میلیاردی به بیت المال گردید، رسیدگی نمی‌کنند؟"

مرکز فرهنگی ایران - هلند در شهریورماه سال 95 و در زمانی که مسعود سلطانی‌فر مسئولیت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را بر عهده داشت توسط او و چند مقام کشوری دیگر در لاهه افتتاح شد و طبق اخباری که در آن مقطع منتشر شد اداره آن بر عهده بخش خصوصی بود.

درخواست هواداران استقلال از نهادهای نظارتی علیه وزیر ورزش و جوانان(عکس)

مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره این که چه کسی ویلموتس را به فدراسیون فوتبال معرفی کرده بود، گفت: "وزیر ورزش(سلطانی فر) در نامه‌ای ویلموتس را معرفی کرد. در واقع نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان ارسال شده بود و او را معرفی کرده بودند. طبیعی هم بود. وزیر هم این نامه را برای بررسی و رویت به فدراسیون فوتبال فرستاد. مرکز فرهنگی ایران و هلند این نامه را به وزارت ورزش فرستاد و ویلموتس، لوپتگی و رنار را پیشنهاد کرده و گفته بود این مربیان برای هدایت تیم ملی بهترین هستند. ویلموتس سومین گزینه پیشنهادی بود و بعد از ناکامی در عقد قرارداد همکاری با لوپتگی و رنار، به سراغ ویلموتس رفتیم."

ویلموتس پس از 5 ماه حضور در ایران و مربیگری تیم ملی در 4 بازی رسمی که با دو شکست به عراق و بحرین همراه بود، به علت دریافت نکردن مطالباتش در فیفا و به علت نقض قرارداد شکایت کرد. ویلموتس با وجود دریافت دو میلیون دلار از فدراسیون فوتبال ایران بابت چند ماه حضور در اردوی تیم ملی با شکایتی به فیفا خواستار دریافت همه حق و حقوق قراردادش از سوی فدراسیون فوتبال ایران شده است. در صورتی که در این پرونده مربی بلژیکی برنده شود 6 میلیون دلار دیگر از فدراسیون فوتبال ایران دریافت خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفته بود: "پرونده ویلموتس در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است. این پرونده به دادسرا ارجاع شده و دادسرا پس از رسیدگی به آن، پرونده را به دادگاه ارسال خواهد کرد. 8 نفر از سمت سازمان بازرسی معرفی شدند که در این میان افراد مشهور فدراسیون فوتبال هم دیده می‌شوند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز