خبرگزاری کار ایران

آقایی: روز و شب به حضور در المپیک می اندیشیدیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۸۹۶

المپین بدمینتون گفت: برای رسیدن به المپیک توکیو مسیر بسیار سختی را از کودکی طی کردم.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش؛‌ ثریا آقایی المپین بدمینتون کشورمان در گفت و گو با برنامه حالا المپیک درباره کسب سهمیه المپیک توکیو عنوان کرد: برای این لحظه و سهمیه تلاش کردم و خیلی خوشحالم که توانستم در بدمینتون این سهمیه را برای اولین بار کسب کنم. امیدوارم راه خوبی برای دختران بدمینتون در آینده باشد. همچنین امیدوارم دختران ما به مدال المپیک فکر کنند. تمام شب و روزم المپیک بود و می خواستم هدفم را عملی کنم. من برای المپیک ریو تلاش کردم اما نزدیک مسابقات دچار آسیب دیدگی شدم اما در نهایت در توکیو صاحب سهمیه شدم.

او درباره آسیب دیدگی کهنه اش اظهار کرد:‌آسیب دیدگی ام برطرف شده و در سال ۲۰۱۹, در ۱۷ مسابقه شرکت کردم. طلای کامرون و ۲ مدال نقره دیگر بسیار کمک کرد تا امتیازم را در رنکینگ جهانی بالا ببرم. من تمرینات را با لغو مسابقات در خانه ادامه دادم. آسیب دیگری کمی کار را سخت تر کرد اما سعی کردم تحت نظر پزشک تمرینات را ادامه دهم و می خواهم در این ۳ هفته به اوج آمادگی برسم.

آقایی اصریح کرد: با برنامه ۱۰ ساله ای که فدراسیون در نظر گرفته بود از تیم نونهالان راهی برای من باز شد تا به امروز که به المپیک برسم. از پوریا, مددی و مربی ام سپاسگزارم که از بچگی برایم زحمت کشیده اند. همچنین از خانواده ام سپاسگزارم که در این مسیر به من کمک کردند.

برنامه حالا المپیک هر شب ساعت ۲۰ از شبکه ورزش به صورت زنده پخش می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز