خبرگزاری کار ایران

دهقانی: باورم نمی‌شد تبریز این اندازه گرم باشد/ به سقوط فکر نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۶۰۳

بازیکن تیم نساجی مازندران می‌گوید تلاش بازیکنان این تیم حفظ سهمیه لیگ برتری است.

به گزارش ایلنا، رضا دهقانی در مورد پیروزی دو بر صفر نساجی مقابل ماشین سازی گفت: بازی حساسی بود. البته نه  برای تیم ماشین سازی ولی برای ما حساسیت خیلی بالایی داشت و همچنین بعد از یکماه بازی‌ها برگزار شد و کمی در شرایط مسابقه قرار گرفتن سخت بود اما خدا را شکر توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم و به گل برسیم و اینکه توانستیم بازی را دو بر صفر ببریم.

او در مورد پاس گلی که در این بازی داد ادامه داد: به نظر من هر اتفاقی که در زمین می‌افتد زحمات تمام بچه ها بوده و همه با هم تلاش کردیم و همه ما برای یک هدف می‌جنگنیم و آن هم نساجی است و امیدوارم در  هفته های بعد هم بتوانم با گلزنی، بیشتر به نساجی کمک کنم.

 این بازیکن در مورد دو موقعیت گلی که از دست داد گفت: یک مقدار بدشانس هم بودم یکی از توپ هایم بیرون رفت و یکی را هم گلر حریف گرفت. بعضی از روز ها هرچه میزنی نمی شود و بعد از یک ماه بازی‌کردن فشار بالا بود و در لحظاتی از نظر بدنی کم می آوردیم ولی رفته رفته بهتر خواهیم شد.

هافبک زرشکی پوشان لیگ در مورد آب و هوای تبریز گفت: باورم نمی شد تبریز اینقدر گرم باشد! دهان بچه ها خشک شده بود و مدام باید آب می خوردیم و از نظر بدنی ما را دچار مشکل کرده بود ولی در این موقع سال هوا گرم است ولی همین که توانستیم بیرون از خانه پیروز شویم. خودش خیلی خوب است.

وی در خصوص اینکه با توجه به رده چهاردهمی بودن نساجی این تیم در لیگ می ماند یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: ما تمام تلاشمان را می کنیم. ما به افتادن فکر نمی کنیم و هدفمان این است نساجی را بالا بیاوریم. قطعا ما که با چند پیشنهاد از باشگاه های دیگر به نساجی آمدیم به این فکر نکردیم که خدایی نکرده با نساجی سقوط خواهیم کرد و  به پیشرفت و کمک به نساجی فکر می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز