خبرگزاری کار ایران

پیش نمایش مسابقات یکشنبه یورو 2020: تکلیف گروه A مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۴۶۷

مسابقات مرحله گروهی امروز در گروه A به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا، تکلیف تیم‌های حاضر در گروه A مسابقات یورو 2020 امروز در حالی مشخص می‌شود که ایتالیا از ولز میزبانی می‌کند و شهر باکو هم میزبان مصاف ترکیه و سوئیس خواهد بود.

ساعت 20:30: ایتالیا و ولز (گروه A ، رم)

این دیدار برای تیم ملی فوتبال ایتالیا حساسیتی نخواهد داشت چون آنها صعودشان را مسجل کرده‌اند اما آنها کار آسانی مقابل تیم ولزی نخواهند داشت که طی 12 بازی متوالی 9 کلین شیت داشته و توانسته با شکست ترکیه وارد این رقابت شود. خط حمله روبرتو مانچینی در دیدار با ترکیه و سوئیس آنها را به برتری رسانده اما خط دفاعی ولز مانند رقبای آنها در دو بازی قبلی عمل نخواهد کرد. مردان راب پیج که به صعود امیدوار هستند می‌توانند با پیروزی در این مسابقه به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی شوند.

آمار کلیدی: این تیم‌ها هرگز در 9 دیدار قبلی به تساوی رضایت نداده‌اند. ایتالیا هفت پیروزی را کسب کرده است، 23 بار گل زده و فقط 5 گل دریافت کرده است.

ساعت 20:30: سوئیس و ترکیه (گروه A ، باکو)

این بازی برای هر دو تیم یک مسابقه بحرانی است. ترکیه پس از شکست ناامید کننده مقابل ایتالیا و ولز به کسب سه امتیاز نیاز دارد تا بتواند به عنوان تیم سوم راهی دور بعدی شود. آنها تا به امروز در این تورنمنت گلزنی نداشته‌اند اما شکست تیم‌های بزرگی مانند فرانسه، هلند، روسیه در سال‌های اخیر می‌تواند امید برای کسب یک نتیجه غافلگیرکننده را افزایش بدهد. سوئیس آرزوهای خاص خود را دارد. شاگردان ولادیمیر پتکوویچ از تساوی خود برابر ولز لذت بردند و در صورت پیروزی در این مسابقه و شکست ولز برابر ایتالیا می‌توانند به رده دوم صعود کنند.

آمار کلیدی: ترکیه طی 15 مسابقه اخیر طرفین طی 8 بازی به پیروزی رسیده است و یکی از دیدنی‌ترین رقابت‌های دو تیم به کامبک ترکیه در سال 2008 و برتری دو بر یک مقابل سوئیس بازمی‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز