خبرگزاری کار ایران

پیش بازی ایتالیا و ترکیه: استارت یورو 2020

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۱۶۱

در آغاز مسابقات جام ملت‌های اروپا تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و ترکیه مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، ترکیه در بازی افتتاحیه یوفا یورو 2020 در رم با ایتالیا روبرو می شود - همه آنچه شما باید بدانید در ادامه می‌خوانید:

ماجرا از چه قرار است؟

موضوع کوچک بازی افتتاحیه یوفا یورو 2020 - سرانجام؛ این مطمئناً یک بازی افتتاحیه مسابقات است و احساس خاصی دارد. ایتالیا در 27 دیدار شکست نخورده است و در المپیکو رم نیز برتری خانگی خود را افزایش خواهد داد؛ ترکیه هم در پنجمین حضور در این مسابقات سعی دارد تا در اولین بازی از شکست جلوگیری کند.

ترکیب احتمالی

ترکیه: اورجان چاکر، زکی چلیک، مریح دمیرال، چالار سویونجو، اوموت مرعش، اوکای یوکوشلو، اوزان توفان، هاکان چالهان اوغلو، چنگیز اوندر، کنان، بوراک ییلماز.

ایتالیا: دوناروما، فلورنزی، بونوچی، کیه لینی، اسپینازولا، بارلا، جورجینیو، لوکاتلی، براردی، ایموبیله، اینسینیه.

آنچه مربیان می‌گویند

شنول گونش، سرمربی ترکیه: "نتیجه ای که در اولین مسابقه به دست می آوریم مهم است،  یک تساوی یا یک پیروزی می تواند باعث ایجاد سردرگمی در گروه شود. امیدوارم چنین باشد.  من می خواهم در اولین مسابقه قدرت تیمم را ببینم. حتی اگر شکست بخوریم، مهم این است که خوب بازی کنیم. شرکت در یورو یک موفقیت است، اما نمی تواند فقط به همین جا ختم شود!

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا: "ما باید به ترکیه احترام بگذاریم، آنها یک تیم و حریف پر استعداد هستند. بازی آغازین همیشه دشوار است و احساسات زیادی وجود خواهد داشت اما نمی توانید خیلی مجذوب خود شوید. فکر نمی‌کنم اشتیاق بیش از حد باشد: طرفداران می توانند چنین چیزی داشته باشند. ما می‌دانیم که در مقابل چه کسانی هستیم.  تمایل به قهرمان شدن در این یورو بسیار زیاد است اما این مسابقه ای است که باید با خونسردی بازی کرد. ما می توانیم آن را انجام دهیم! "

منبع: یوفا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز