خبرگزاری کار ایران

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ – لبنان؛

سکوی دوم آسیا زیر پای بخشی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۱۸۷

امیرمحمد بخشی تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم کشورمان که به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا راه پیدا کرده بود، در این مرحله نتیجه را به نماینده کره جنوبی واگذار کرد و مدال نقره این رویداد را بدست آورد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2021 – لبنان با حضور 189 تکواندوکار از 21 کشور از روز گذشته (چهارشنبه – 26خردادماه) در سالن "نوهاد نوفال" بیروت آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

امیرمحمد بخشی نماینده ایران در وزن 74- کیلوگرم بود که در مرحله فینال نتیجه را به نماینده کره جنوبی واگذار و به نشان نقره رسید.

امیرمحمد ابتدا با هوگوپوشی از افغانستان مبارزه کرد که 24 بر 21 به برتری رسید؛ در ادامه هوگوپوشی از اردن را 13 بر 7 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

نماینده وزن 74- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی و در مصاف با نماینده ازبکستان، 11 بر 7 به پیروزی رسید اما در فینال نتیجه را به هوگوپوش کره جنوبی که قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه داشت، 22 بر 19 واگذر کرد و بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت.

هدایت تیم ملی مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

** مسابقات قهرمانی آسیا 4G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز