خبرگزاری کار ایران

امیری: هر تصمیمی غیر از ابقای کادر فنی به ضرر تیم ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۸۴۶

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در شرایط کنونی هر تصمیمی غیر از ابقای کادر فنی می‌تواند به ضرر تیم ملی باشد.

به گزارش ایلنا، وحید امیری در حاشیه مراسم تجلیل از ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال اظهار داشت: شرایط یک ماه گذشته با یک سال پیش اصلاًقابل مقایسه نیست. خدا را شکر با دعای خیر مردم اتفاقات خیلی خوبی رخ داد، اما هنوز راه درازی داریم و باید بیشتر تلاش کنیم، چون می‌دانیم کارمان به مراتب سخت‌تر است. بازهم مردم باید باید انرژی مثبت برای تیم بفرستند و مسئولان پشت تیم باشند تا بتوانیم برای سومین‌بار متوالی راهی جام‌جهانی شویم. 

وی ادامه داد: همه عوامل دست به دست هم دادند تا توانستیم در 4 مسابقه به پیروزی برسیم. از نظر غرور ملی بسیار به ما بر خورده بود و همه مصمم شده بودند که در این مسابقات همه چیز را جبران کنند. از کار زیاد و تلاش شبانه روزی کادر فنی و همه مسئولان و تلاش بازیکنان که در رطوبت بالا توانستند این افتخار را رقم بزنند نباید به سادگی گذشت.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص اتمام زمان قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون ایران گفت: هر تصمیمی غیر از ابقای کادر فنی می‌تواند به ضرر تیم ملی باشد. این نظر شخصی من است. تیم ملی 4 بازی داشته که 2 تا آنها بسیار حساس بود که فکر می‌کنم انتظارات برآورده شد و حالا نباید دنبال موضوع دیگری باشیم. هر اتفاق دیگری رخ دهد به فوتبال ملی لطمه وارد خواهد شد. در حال حاضر شرایط برای تغییر کادر فنی فراهم نیست و تیمی که موفقیت کسب کرده و کادر فنی که تا اینجای کار به عنوان یک لیدر تیم را راهنمایی کرده است نباید این صحبت‌ها درموردش مطرح شود. فرصت زیادی نیست و ممکن است تیم وارد حاشیه شود.

امیری درخصوص وضعیت مصدومیتش، عنوان کرد: از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدم، اما خدا را شکر با درایت کادر پزشکی تیم ملی شرایط خوبی دارم. باید شرایط را بررسی کنم و MRI بگیرم تا ببینم به بازی‌های باشگاهی می‌رسم یا خیر. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز