خبرگزاری کار ایران

جان واریو:بحرین دست به هرکاری می زند تا صعود کند/ قایدی می تواند در تیم ملی بدرخشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۱۶۳

بازیکن سابق می‌گوید مهم ترین دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین است.

به گزارش ایلنا، فابیو جان واریو پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید به غیر از بازی با بحرین نباید نگران سایر بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی باشیم و تیم ملی به راحتی راهی جام جهانی قطر می‌شود.

بازی با هنگ کنگ چطور بود؟

یکسری ناهماهنگی‌هایی در بازی تیم ملی مقابل هنگ کنگ دیدیم که باید برطرف شود اما مهم سه امتیاز بود که به حساب ایران واریز شد. شاید آن بازی که برخی انتظار داشتند پرگل باشد انجام نشد اما واقعیتی که وجود دارد آن است که بیش از گل به امتیاز نیاز دارید. در صورت برد حداقلی در بازی‌های دیگر صعود ایران قطعی است. باید بیشتر مراقب دفاع باشید و نیاز است روی نقاط ضعف تیم بیشتر کار کنید. ساختار دفاعی ایران نسبت به خط میانی و حمله هماهنگ نیست و باید کادر فنی در این چند روز بیشتر روی آن کار کند.

بازی با بحرین را چطور ارزیابی می‌کنید؟

مهم ترین دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین است. بحرین از آنجایی که میزبان است به هر کاری دست می زند تا از این گروه صعود کند. قطعا تیمی مثل بحرین توانایی مقابله با فوتبال ایران در زمین را ندارد و به همین دلیل احتمال زیادی وجود دارد که اعضای تیم دست به حاشیه سازی و کارشکنی بزنند و اعصاب و روحیه بازیکنان تیم ملی را به هم بریزند وگرنه بحرین با فوتبال نمی تواند جلوی تیم ملی ایران را بگیرد. البته بچه‌های ما همه باتجربه هستند و می‌دانند که باید حرفه ای رفتار کنند و اگر اسیر حاشیه سازی بحرینی‌ها شوند کار برایمان مشکل می شود.

آینده تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اینکه تیم ملی در مرحله مقدماتی برای صعود به مشکل خورده ناراحت کننده است چون به عنوان برترین تیم آسیا نباید در همین مرحله مقدماتی به مشکل بخورید. فوتبال ایران از نظر فنی بسیار سرتر از تیم هایی مثل عراق و بحرین است و آنها اصلا حریفان قابل توجهی نیستند. در حال حاضر هم نباید نگران صعود از این گروه باشید چون به جز بحرین بقیه تیم ها اصلا در حد و اندازه فوتبال ایران نیستند و  قطعا می توانید با پیروزی در 3 بازی آینده از این گروه به عنوان صدرنشین صعود کنید

با این شرایط یعنی ایران را مدعی صعود به جام جهانی می‌دانید؟

تیم پرستاره‌ ایران، توانایی و ظرفیت رسیدن به جام جهانی 2022 قطر را دارد و در این راه کمبودی از نظر بازیکن ندارد. بازیکنان بزرگی دارید که در لیگ‌های مختلف جهان می‌درخشند و حتی آقای گل هستند. بازیکنانی مانند مهدی طارمی، سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد که به تنهایی قدرت تغییر نتیجه را دارند. باید از این بازیکنان به بهترین شکل استفاده کنید. نباید این تیم به راحتی جام جهانی را از دست دهد. تیم ملی حتما نتیجه خواهد گرفت و باید در دور بعد برابر تیم‌های بزرگتری قرار بگیرد. دیدارهای سختی را پیش رو دارید اما با این بازیکنان احتمال حضور در جام جهانی زیاد است و باید به آینده امیدوار باشید.

 قایدی به عنوان تنها نماینده استقلال در این بازی‌ها هم فرصت حضور پیدا نکرد؟

این تشخیص سرمربی است، مطمئنا اسکوچیچ هر زمان که لازم باشد از او استفاده می‌کند و نگرانی از این بابت وجود ندارد. قایدی بازیکن با کیفیتی است که همانند استقلال می‌تواند در موارد لزوم برای تیم ملی خوش بدرخشد و در نتیجه بازی حتی تاثیر بگذارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز