خبرگزاری کار ایران

فولاد خوزستان و جواد نکونام در سراشیبی؛ شانس کسب سهمیه آسیایی کم‌رنگ شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۴۰۴

فولاد خوزستان در سال جدید در 5 دیدار در برابر حریفان شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در بازی معوقه از چارچوب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر روز گذشته شاگردان جواد نکونام در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف سایپا تهران رفتند که در این بازی با نتیجه دو بر یک شکست خوردند.

فولادی ها در حالی در برابر سایپا با نتیجه 2 بر یک شکتس خوردند که این پنجمین باخت شاگردان جواد نکونام در لیگ بیستم در برابر حریفان بوده است.

شاگردان جواد نکونام در سال جدید در نخستین بازی خود در 12 فروردین ماه به مصاف آلومینیوم اراک رفتند و در این بازی به تساوی بدون گل رضایت دادند. بعد از آن فولادی ها عازم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شدند که در پایان دور گروهی با کسب 5 امتیاز در رتبه آخر گروه خود قرار گرفت و حذف شد.

فولادی ها در سال جدید در 13 بازی در مسابقات لیگ برتر خلیج فارس، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی به مصاف رقیبان رفتند که تنها در 4 بازی به پیروزی رسیدند و 4 بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسید اما شاگردان نکونام که سخت قافیه را به حریفان خود می بازند در این 13 بازی متحمل 5 شکست شده‌اند.

همچنین این تیم در 4 بازی خود در لیگ برتر بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا متحمل 2 شکست شده و تنها در برابر گل گهر سیرجان به پیروزی رسیده است. این تیم که یکی از شانس های کسب سهمیه آسیایی محسوب می‌شود حالا با 31 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد.

فولاد در تنها بازی عقب افتاده خود درحالی باید به مصاف نفت مجسد سلیمان برود که در صورت پیروزی در این بازی تنها یک پله در جدول صعود خواهد کرد و به نظر می‌رسد شانس این تیم برای کسب سهیمه آسیایی کم رنگ و کم رنگ تر می‌شود.

هرچند شاگردان جواد نکونام در جام حذفی در بین 8 تیم حضور دارد و شانس دارد با کسب عنوان قهرمانی سهمیه آسیایی را کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز