خبرگزاری کار ایران

شکست ناپذیری فولادی‌ها دست مایه کنایه‌های نکونام به رقیبان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۲۴۳

شب گذشته دو تیم فولاد و تراکتور در ورزشگاه شهدای فولاد به تساوی رسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در بازی معوقه از چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس دو تیم فولاد خوزستان و تراکتور تبریز درحالی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار به تساوی یک بر یک رسیدند.

شاگردان نکونام درحالی در این بازی در مقابل تراکتور به تساوی رضایت دادند که فولاد به رکورد شکست ناپذیری 20 بازی متوالی در ورزشگاه خانگی خود رسید و این رکوردی بی‌نظیر در تاریخ باشگاه فولاد به حساب می‌آید.

اگر چه فولاد در این بازی برای کسب سهمیه آسیایی به پیروزی نیاز داشت اما این موضوع به حدی برای نکونام و شاگردانش مهم بود که سرمربی جوان فولادی ها در نشست خبری بعد از بازی به این موضوع اشاره کرد و گفت: ما 20 بازی متوالی است که در اهواز شکست نخورده‌ایم. آخرین باخت ما در فولاد‌ آره‌نا به خیلی وقت پیش برمی‌گردد و هیچ تیمی نمی‌تواند ما را در اینجا شکست دهد. تیم‌ها در اهواز برای شکست نخوردن مقابل ما وارد زمین می‌شوند و دفاعی کار و وقت تلف می‌کنند.

فولاد آخرین بار در چارچوب هفته دهم مسابقات نوزدهم با تک گل مهدی ترابی در برابر پرسپولیس در ورزشگاه شهدای فولاد شکست خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز