خبرگزاری کار ایران

فریدونی: به جز زمان اعلام شده در تاریخ دیگری جلوی استقلال بازی نمی‌کنیم/ مگر می‌شود لیگ را با دل بخواه دو سه باشگاه اداره کرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۲۰۱

مدیرعامل ذوب آهن اعلام کرد این باشگاه به تعویق زمان بازی با استقلال رضایت نخواهد داد.

مجتبی فریدونی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به احتمال تعویق زمان بازی این تیم با استقلال اظهار داشت: مسئولان فدراسیون امروز به صورت شفاهی به مدیر رسانه باشگاه ما اعلام کردند که قصد دارند بازی ما با استقلال را دو روز به تاخیر بیاندازند. ما همینجا اعلام می‌کنیم به هیچ وجه با این موضوع موافق نیستیم و زیر بار آن هم نخواهیم رفت. 

وی در مورد دلیل اعلام شده برای این تغییر زمان گفت: ظاهراً بهانه این تغییر زمان، تغییر برنامه اردوی تیم ملی بود ولی این توجیه مناسبی نیست اگر به خاطر اردوی تیم ملی بخواهند زمان بازی را تغییر دهند اتفاقا باید زودتر برگزار کنند نه اینکه دیرتر از زمان اعلام شده برگزار شود. توجیه آنها تیم ملی بوده ولی نمی‌دانم چرا اینجور بازی‌ها همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس است و همزمان با بازگشت استقلال از عربستان شده است. 

مدیرعامل ذوب آهن در ادامه گفت: ما در زمان دیگر امکان برگزاری بازی نداریم. کلی هزینه کردیم برای برنامه سفر به تهران و فقط بحث هزینه هم نیست. ما دیگر نمی‌توانیم پرواز چارتر بگیریم و زمین تمرین پیدا نمی‌کنیم و همین زمین تمرین را هم به سختی توانستیم بگیریم‌. 

فریدونی در مورد اینکه اتفاق مشابهی هم در دور رفت در بازی ذوب آهن - پرسپولیس رخ داد، عنوان کرد: بله آن بازی به خاطر شرایط کرونا گفتند‌ لغو شود. اتفاقا در مورد بازی ما با پرسپولیس هم به گوش ما رسیده قرار است تغییراتی ایجاد شود. واقعا به این شکل نمی‌شود لیگ را برگزار کرد.

وی در مورد واکنش ذوب آهن به این موضوع گفت: هنوز نامه رسمی برای تغییر زمان بازی به ما نزدند و آقای سهیل مهدی هم تماسی با ما نداشته ولی هر موقع به ما رسما اعلام شود ما هم مخالفت رسمی خودمان را اعلام می‌کنیم. همینجا می‌گویم اگر طبق برنامه ریزی انجام شده بازی برگزار شد که هیچ ولی اگر قرار بر تغییر زمان باشد ما بازی نخواهیم کرد تا تکلیف برگزاری ادامه لیگ مشخص شود و نمی‌شود به دل بخواه دو سه باشگاه لیگ اداره شود و آنها برنامه ریزی کنند و بقیه هم اجرا کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز