خبرگزاری کار ایران

فریدونی: عمر کوتاه مدیریت در ایران اجازه برنامه‌ریزی بلند مدت را نمی‌دهد/ می‌توانیم ذوب آهن را به روزهای طلایی‌اش برگردانیم/ مشخص بود میزبانی رقابت‌های آسیایی را به ایران نمی‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۰۰۴

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد شرایط این باشگاه و برنامه‌های پیش رو در سال جدید صحبت کرد.

مجتبی فریدونی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ذوب آهن در سال 99 اظهار داشت: خدا را شکر هم تیم و هم باشگاه شرایط خوبی دارند و اعضای هیات مدیره هماهنگی و همراهی خوبی با هم دارند و در مجموعه هم با حضور مجتبی حسینی آرامشی به تیم تزریق شده که روند رو به رشد آن را در تیم شاهد هستیم و امیدوارم قدم به قدم شرایط برای ما بهتر شود و در ادامه نتایج خوبی هم حاصل شود که در پایان فصل شرمنده هواداران ذوب آهن نباشیم.

وی در مورد برنامه‌های آتی‌اش برای ذوب آهن در سال‌های آینده گفت: ما خودمان معلوم نیست فردا باشیم یا نه. چطور در مورد آینده صحبت کنیم؟ متاسفانه عمر مدیریت در کشور ما کوتاه است و همین موضوع جلوی برنامه ریزی بلند مدت را می‌گیرد و تا یک نفر می‌خواهد برنامه ریزی کند و کارش را پیش ببرد نفر جدید می‌آید و همه چیز از نو شروع می‌شود. سوای این مسائل ما برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طراحی کردیم و تا هر وقت در خدمت مجموعه باشیم آن را پیش می‌بریم. امسال متاسفانه شرایط خوب پیش نرفت و در این فصل بیشتر باید به دنبال فرار از منطقه خطر در جدول باشیم و بهترین رتبه ممکن را کسب کنیم ولی از سال‌های بعد برنامه داریم تا ذوب آهن به مرور تبدیل به همان تیم مدعی شود و به دوران طلایی خودش برگردد که البته کار سختی هم در پیش داریم.

مدیرعامل ذوب آهن در ادامه توضیح داد: یکی از مشکلات اصلی که با آن طرف هستیم تورم افسار گسیخته‌ای است که در فوتبال و خصوصاً در قیمت بازیکنان وجود دارد و واقعاً عرصه را برای رقابت تنگ کرده و به جز 3-4 باشگاهی که دستشان در هزینه کردن باز است بقیه نمی‌توانند وارد این رقابت شوند و از همین رو نه تنها برای تقویت تیم و جذب نفرات با کیفیت دچار مشکل هستیم که حتی حفظ نفرات کلیدی تیم خودمان هم کار دشواری است و با وعده‌های نجومی آنها را هوایی می‌کنند و در این شرایط حتی اگر بخواهیم بازیکن را حفظ کنیم هم دیگر تمرکز کافی را برای ما ندارد و این موضوع را در ذوب آهن شاهد بودیم.

فریدونی در مورد انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم هم گفت: بعد از بررسی‌های انجام شده و از میان گزینه‌های مختلف به مجتبی حسینی رسیدیم و فکر می‌کنم از هر جهت انتخاب مناسبی برای تیم بود و امیدوارم در ادامه راه این همکاری نتایج خوبی را هم شاهد باشیم و ذوب آهن بتواند در پایان فصل جایگاه مناسبی کسب کند.

وی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و حضور عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون توضیح داد: ما شناخت زیادی روی عزیزی خادم نداریم و باید به ایشان فرصت داد و بعد از گذشت مدتی مشخص می‌شود که عملکرد ایشان چطور خواهد بود و هنوز برای قضاوت زود است و نباید پیش داوری کرد.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد شکست ایران در گرفتن میزبانی رقابت‌های آسیایی هم گفت: این موضوع از قبل مشخص بود و نمی‌دانم چرا عده‌ای انتظار داشتند که ما بتوانیم میزبانی بگیریم. مشکلات زیادی داریم که مانع این موضوع است. شما فکر کن تیم‌های مختلف بخواهند بیایند چند وقت در ایران اردو بزنند. سوای اینکه به جز چند کلان شهر در نقاط دیگر امکان این موضوع وجود ندارد، شما در نظر بگیرید تیم‌ها قصد دارند در مدت حضور در ایران هزینه کنند و وقتی نمی‌توانند به خاطر تحریم‌ها پول جابجا کنند انتظار داریم چمدان های پر از دلار با خودشان به ایران بیاورند؟ مشکلا پرواز و مسائل دیگری هم در حال حاضر داریم که این اجازه را از ما می‌گیرد و از ابتدا هم شانسی برای میزبانی نداشتیم.

فریدونی در پایان گفت: سال جدید را به همه هموطنان عزیز تبریک می‌گویم و سال جدید را به دور از رنج و سالی پر از آرامش برای آنها خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز