خبرگزاری کار ایران

یک انقلاب تاریخ در آبادان؛ نفت المپیکی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۸۲۹

به نظر می‌رسد سیروس پورموسوی برنامه ویژه ای برای حضور بازیکنان جوان در ترکیب صنعت نفت آبادان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صنعت نفت آبادان در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر با سیروس پورموسوی موفق شد نتایج قابل قبولی را کسب کند و خود را یکی از مدعیان لیگ بیستم نشان دهد. اما رفته رفته با توجه به مشکلات مالی به وجود آمده در این تیم شرایط به طور کامل برای آبادانی‌هاتغییر کرد به طوری که آنها در 9 بازی اخیر خود طعم پیروزی را نچشیده‌اند.

پورموسوی که تا پیش از این با استقلال خوزستان قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده بود اعتقاد خاصی به استفاده از جوانان در تیم خود دارد تا جایی که همین موضوع باعث شد وی 2 سال هدایت تیم ملی جوانان ایران را بر عهده داشته باشد. اگرچه صنعت نفت در فصل جدید از بازیکنانی باتجربه و پا به سن گذاشته در ترکیب خود استفاده کرده است اما پورموسوی عادت همیشگی خود که همان جوانگرایی است را کنار نگذاشته و د طول فصل از بازیکنان جوان زیادی در ترکیب این تیم استفاده کرده است.

حسین ساکی یکی از بازیکنان مورد اعتماد پورموسی در ترکیب صنعت بوده است که سابقه بازی در تمامی رده های ملی را در کارنامه خود دارد و بارها و بارها در این فصل در سمت چپ و راست خط دفاعی برای این تیم به میدان رفته است. 

احمد شریعت زاده 18 ساله نیز یکی دیگر از بازیکنان صنعت در این فصل است که پورموسوی علاقه‌ای ویژه ای به او دارد و از او در چندین نوبت در خط حمله استفاده کرده است. شریعت زاده همچنین در این فصل موفق شد دروازه شاگردان محرم نویدکیا در سپاهان را نیز باز کند.

محمدرضا غبیشاوی هافبک 21 ساله آبادانی ها دیگر بازیکنی است که پورموسوی بارها و بارها از او در خط میانی صنعت نفت استفاده کرده است و عملکرد این بازیکن جوان نوید ظهور یک هافبک جنگنده و سازنده را برای فوتبال آبادان خواهد داد.

از طرفی نیز در فصل نقل و انتقالات پورموسوی به دنبال ان بود که آریا برزگر مهاجم 18 سال و ملی پوش پرسپولیس را برای نیم فصل دوم به خدمت بگیرد که به دلیل مشکلات مالی این انتقال صورت نگرفت و او راهی فجرسپاسی شیراز شد.

همچنین باشگاه صنعت نفت آبادان با نظر سیروس پورموسوی در اواسط پاییز سال 1399 در راستای توجه ویژه به فوتبال پایه خود با شش نفر از پرورش یافتگان آکادمی خود قرارداد همکاری منعقد کرد.رسول سعدیان نیا، علی خرم آبادی، حمزه آلبوسلیمان، فیاض میردورقی، محمد صالحی و رضا امانی نژاد، شش بازیکنی آکادمی نفت هستند که به تیم بزرگسالان پیوستند.

با حضور این بازیکنان جوان به نظر می‌رسد سیروس پورموسوی مربی که بارها نشان داده که علاقه زیادی به کار با جوانان دارد برنامه ویژه‌ای برای حضور این بازیکنان و استعدادهای جوان در صنعت نفت آبادان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز