خبرگزاری کار ایران

هفته پایانی لیگ ستارگان قطر

پیروزی العربی با هت‌تریک محمدی/ رضاییان گلزنی کرد/ شکست تیم‌های چشمی و منتظری

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۰۷۱

لژیونرهای شاغل در لیگ قطر امروز آخرین بازی فصل خود را انجام دادند.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته بیست و دوم، پایانی لیگ ستارگان قطر یک دیدار برگزار شد.

در این بازی العربی و السیلیه به مصاف هم رفتند که با پیروزی ۳ بر یک العربی به پایان رسید.

این بازی که تقابل تیم مهرداد محمدی با تیم رامین رضاییان بود با درخشش هر دو بازیکن همراه شد.

مهرداد محمدی شب رویایی و درخشانی را تجربه کرد و هر سه گل تیمش را به ثمر رساند این در حالی بود که رامین رضاییان هم تک گل تیمش وارد دروازه حریف کرد.

مهرداد محمدی فصل درخشانی را با پیراهن العربی تجربه کرد تا جایی که توانست با زدن ۱۲ گل بهترین گلزن تیمش لقب گیرد تا به احتمال خیلی زیاد فصل بعد هم در این تیم ماندنی شود.

العربی با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۳۲ امتیازی شد تا با موقتا در رده ششم جدول رده بندی قرار گیرد این در حالی است که السیلیه در رده هشتم باقی ماند.

تیم قعرنشین الخریطیات با در اختیار داشتن پژمان منتظری 2 بر صفر مغلوب الوکره شد. عبدالرحمن محمد فهمی (13) و عبد الغنی منیر مزید (1+45) برای الوکره گل زدند.

تیم ام‌صلال نیز که روزبه چشمی را از دقیقه 60 در ترکیبش داشت شکست 5 بر یک را برابر الغرافه پذیرا شد. کایکه مورینو رودریگوئز در دقیقه 15 تک گل ام‌صلال را زد. گل‌های الغرافه هم توسط  کو جا چئول (26)، عثمان علوی الیهری (47)، احمد محمد الجانحی (59)، جاناتان کوجیا (62) و عدنان گودیورا (90) به دست آمدند.

در جدول رده‌بندی لیگ ستارگان تیم الخریطیات با 12 امتیاز قعرنشین شد و سقوط کرد. ام‌صلال 21 امتیازی هم رتبه دهم جدول را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز