خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: بازگشت به استقلال ریسک بود؛ به عقب برگردم ریسک نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۱۲۸

صمد مرفاوی، مربی پیشین تیم استقلال تهران یکی از چهره‌های مورد توجه پیرامون این باشگاه در سال گذشته بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صمد مرفاوی، سرمربی سابق تیم استقلال تهران در سال گذشته به عنوان مدیریت فنی این تیم در کادرفنی محمود فکری حضور یافت اما همکاری او با این سرمربی به کسب نتایج ممتار ختم نشد تا پس از بازی هفته شانزدهم مقابل مس رفسنجان همکاری بین آنها و باشگاه به صورت توافقی به پایان برسد. مرفاوی می‌گوید اگر به گذشته برگردد این همکاری را نمی‌پذیرد. مشروح گفتگوی نوروزی با مرفاوی را می‌خوانید:

سال ۹۹ چطور گذشت؟

بد نبود در کل، به هر شکلی راضی هستم از رضای خدا.

یک مرتبه هم کرونا را شکست دادید.

بله این کرونا یک مقداری اذیتم کرد و درگیری زیادی برای دو هفته داشت. خداراشکر می‌کنم که به خیر گذشت و خیلی سخت بود چون خانواده‌ام کنارم بودند و به امید خدا توانستم این ویروس را شکست بدهم.

بازگشت به استقلال اما برای شما خوش یمن نبود.

از این نظر که به خانه خودم بازگشتم خیلی خوشحال شدم و حس خوبی بود، بالاخره ما عضو خانواده استقلال هستیم و من و یا هر شخص دیگری که از دستش کمکی بر بیاید تا کمک کند به هر شکل باعث افتخار است. به هر ترتیب شرایط خاص بود و همه می‌دانند که وقتی به این تیم ورود می‌کنند، تیم مشکلات خاص خودش را دارد.

بازگشت به استقلال ریسک نبود؟

بالاخره ریسک هم جزو زندگی است و ما هم این کار را کردیم اما خداراشکر که بالاخره این مدت را در خدمت استقلال بودیم و به هر شکل سپری شد.

اگر به عقب برگردید دوباره این ریسک را قبول می‌کنید؟

به گذشته برگردم... شاید قبول نمی‌کردم. به هر حال تجربه در تیم به من می‌گوید اگر به گذشته برگردم فکر نمی‌کنم چنین ریسکی انجام بدهم.

استقلال می‌تواند امسال قهرمان شود؟

ما هم امیدواریم... من هم به عنوان یک هوادار صحبت می‌کنم و امیدوارم که تیم موفق باشد و قهرمان شود. این هواداران خوشحال شوند و باید امیدوار باشیم که ناامیدی درست نیست. بهترین‌ها را برای استقلال آرزو دارم.

یک سوال که همه می‌پرسند این است که حاضر هستید در خارج از کشور واکسن بزنید؟

من هم مثل تمام ایرانی‌ها تابع قوانین کشورم هستم و هر زمان که اینجا واکسن باشد، آن را می‌زنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز