خبرگزاری کار ایران

حمید مطهری: قصد داریم سال را با صدرنشینی به پایان برسانیم/ باید پای بازیکنان پرسپولیس را طلا گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۲۹۳

مربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان حاضر شد.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری  در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر گفت:امسال پر فراز و نشیب بود و سختی‌های زیادی کشیدیم. در نهایت تیم قهرمان لیگ برتر شد و به فینال آسیا رفت. مدیریت جدید آرامش را به تیم تزریق کرد تا خنده بر لبان هواداران بیاید. بازیکنان ۱۰ ماه بی‌وقفه تلاش کردند. پای آنها را باید طلا گرفت.

مطهری افزود:تمام تیم‌ هایی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند انگیزه زیادی دارند. مهم است در ۱۵ دقیقه ابتدایی به حریف گل بزنیم تا جریان بازی به نفع ما باشد. باید مسابقه را کنترل کنیم. این ریتم مانند موجی است که به سمت ساحل می ‌آید. باید شرایط کاملا به نفع ما باشد تا از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم تا این ۳ امتیاز را به هواداران عیدی بدهیم. تمام رقبا برای ما قابل احترام هستند. حریف در ۲ دیدار اخیر که کادر فنی جدیدی دارد با ۲ شکل متفاوت بازی کرده است. امیدوارم فوتبال قابل قبولی را ارائه دهیم و نتیجه بگیریم.

مربی تیم پرسپولیس در مورد عملکرد تیم در نقل و انتقالات تصریح کرد: در نقل و انتقالات، سه بازیکن گرفتیم. مهدی ترابی، شهریار مغانلو و فرشاد فرجی که در فهرست ما بودند و آنها را جذب کردیم.

مطهری در مورد آخرین وضعیت جدایی محمد انصاری تصریح کرد: محمد انصاری بازیکن پرسپولیس است و قرارداد دارد. کادر فنی تا دیروز در جریان نبود. ما او را می خواهیم. حالا اگر بندی در قرارداد او است که می‌تواند قراردادش را فسخ کند، من در جریان نیستم.

مطهری با اشاره وضعیت مبهم احمد نوراللهی برای ادامه همکاری با پرسپولیس تصریح کرد: عده‌ای از بازیکنان قراردادشان پایان فصل به اتمام می‌رسد و حقشان است که بخواهند در مورد آینده خود تصمیم‌گیری کنند. نوراللهی صادقانه و متعهدانه کارش را انجام می‌دهد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مطهری در رابطه با بازگشت عیسی آل ‌کثیر گفت: آل ‌کثیر از ۱۳ فرورودین می ‌تواند ما را همراهی کند. نمی ‌توانستیم حتی در تمرینات او را در اختیار داشته باشیم. او ناجوانمردانه محروم شد. امیدوارم در بازگشت شرایط خوبی داشته باشد و بتواند به ما کمک کند.

مربی تیم پرسپولیس در مورد بازیکنان غایب تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: همه بازیکنان در اختیار تیم هستند. به نحوی تلاش می‌کنیم تا هدیه خوبی به هواداران بدهیم و با صدرنشینی سال را به اتمام برسانیم.

مطهری در مورد از دست رفتن میزبانی نمایندگان ایران در آسیا اضافه کرد: باید واقع ‌گرایانه به مسائل نگاه کنیم. از نظر ساختاری ضعیف هستیم. باشگاه تلاش زیادی کرد که میزبان باشیم اما شرایط میزبانی را نداشتیم. البته در همین شرایط فینالیسیت آسیا شدیم. مدیران سابق فدراسیون خوب لابی بلد بودند اما این لابی برای خودشان بود که در AFC پست مقام داشته باشند.  آنها برای فوتبال ما لابی نکردند که این شرایط را شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز