خبرگزاری کار ایران

حمید مطهری در گفتگو با ایلنا:

۳ امتیاز دیدار با نفت را به عنوان عیدی تقدیم هواداران خواهیم کرد/ مخالف جدایی انصاری هستیم، اما خودش تصمیم دیگری دارد/ فرشاد فرجی باید خودش را اثبات کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۵۹۱

مربی پرسپولیس: من بارها گفتم باز هم می‌گویم ما به همه بازیکنان خود نیاز داریم و مخالف جدایی آنها هستیم.

حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم در جام حذفی برابر مس نوین کرمان گفت: مس تیم خوب و قابل احترامی است. آنها انگیزه بالای برای بازی در برابر ما داشتند و همین موضوع کار را برای ما سخت کرد که خدا را شکر با تلاش بازیکنان موفق شدیم این تیم خوب را شکست دهیم و راهی دور بعدی مسابقات شویم.

مربی پرسپولیس در خصوص بازی این تیم با نفت مسجد سلیمان گفت: این تیم در دو سال اخیر عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشته است. اگر چه شاهد تغییر و تحول روی نیمکت خود بوده اما همچنان تیم خوب و قابل احترامی می‌باشد. همه بازی‌های لیگ بازی سختی است و این بازی نیز برای ما سخت خواهد بود. به خوبی این تیم را آنالیز کردیم و با سبک بازی این تیم آشنا هستیم. ان‌شاالله روز پنج شنبه ابتدا یک بازی خوب از خود به نمایش بگذاریم و در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کنیم تا در آستانه سال جدید به هواداران خود عیدی داده باشیم.

وی در خصوص جدایی محمد انصاری، اظهار داشت: من بارها گفتم باز هم می‌گویم ما به همه بازیکنان خود نیاز داریم و مخالف جدایی آنها هستیم. محمد انصاری از نظر ما مشکلی نداشته است و ما دوست داریم او در کنار ما بماند و کار کند. اما خودش دوست دارد جای برود که بازی بیشتری به او برسد و بتواند بازی کند. روز گذشته با او جلسه‌ای داشتیم ما دوست داریم او پیش ما بماند و باید همین گونه هم بشود اما در نهایت خود محمد تصمیم گیرنده خواهد بود.

مطهری در مورد خریدهای جدید پرسپولیس نیز گفت: ما بر اساس نیاز خود در نیم فصل دوم به دنبال جذب بازیکن بودیم، چند بازیکن را در نظر داشتیم که در نتیجه توانستیم گزینه‌های مدنظر خود را جذب کنیم و به امید خدا و با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران برای پنجمین قهرمانی و حضور پر رنگ در آسیا تلاش خواهیم کرد.

 وی در خصوص اینکه آیا فرشاد فرجی در بازی روز پنج شنبه مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان خواهد رفت نیز بیان کرد: فرشاد فرجی شاگرد من در نساجی و شهرخودرو بوده و بازیکن خوبی‌ست که از توانایی‌های بالای برخوردار است. اما او روز گذشته قرارداد بسته و به تیم ما اضافه شده  ان‌شاالله در تمرینات در کنار ما حضور پیدا میکند تا ارزش‌های خود را نشان دهد و قطعا سر فرصت و در بهترین شرایط از او استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا پرسپولیس بازیکن دیگری را در فصل نقل و انتقالات به خدمت خواهد گرفت، گفت: خیر. ما بازیکنان مد نظر خود را در پست‌های که نیاز داشتیم. جذب کردیم و دیگری کسی به جمع ما اضافه نخواهد شد و با همین بازیکنان فصل را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز