خبرگزاری کار ایران

بررسی لیست استقلال پس از خرید مهری

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۱۹۷

استقلالی‌ها تا قبل از جذب سعید مهری 18 بازیکن در لیست بزرگسالان داشتند که با جذب هافبک تراکتور حالا لیست آن‌ها به 19 نفر رسیده است.

به گزارش ایلنا، استقلال با خرید سعید مهری حالا تنها یک جای خالی دیگر در لیست بزرگسالان خود دارد و  بدون نیاز به کنار گذاشتن بازیکن جدید می‌تواند یک بازیکن بالای 23 سال دیگر را هم به لیست خودش اضافه کند. استقلالی‌ها تا قبل از جذب سعید مهری 18 بازیکن در لیست بزرگسالان داشتند که با جذب هافبک تراکتور حالا لیست آن‌ها به 19 نفر رسیده است. با شیوع ویروس کرونا امسال لیست تیم‌ها به 20 نفر افزایش پیداکرده و به‌این‌ترتیب آبی‌ها مشکلی برای یک خرید تازه ندارند.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که آن‌ها دست‌کم 2 خرید دیگر دارند که برای یکی از آن‌ها نیازی به خارج کردن یک بازیکن از لیست نیست، اما اگر قرار بر خرید سوم باشد آن‌وقت محمود فکری باید از بین بازیکنان فعلی یکی را کنار بگذارد.در این صورت احتمالاً از بین هروی میلیچ و فرشید باقری یکی از لیست کنار گذاشته خواهد شد. امین قاسمی نژاد، حامد پاکدل و سعید واسعی ازجمله نفراتی هستند که گفته می‌شود احتمال استقلالی شدن آن‌ها وجود دارد.

این‌که خریدهای بعدی استقلال در چه پستی بازی می‌کنند تا حدودی مشخص می‌کند که خروجی احتمالی آبی‌ها در چه پستی خواهد بود. تا اینجا استقلالی‌ها یک هافبک گرفته‌اند تا ترافیک آبی‌ها در وسط زمین بیشتر شود و اگر قرار برکنار گذاشتن یا معاوضه بازیکنی باشد باید از بین مردان میانی انتخاب شود.  البته این به شرطی است که عرفان گلمحمدی مهاجم 23 ساله آبی‌ها سهمیه امید محسوب شود. در غیر این صورت آبی‌ها دیگر سهمیه خالی ندارند. از سوی دیگر این‌که استقلال سهمیه بزرگسالانش را به چنین بازیکنی اختصاص دهد بسیار عجیب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز