خبرگزاری کار ایران

مدیران می‌آیند در استقلال کار را یاد بگیرند و تجربه اندوزی کنند

جانواریو: فکری برای قهرمانی حواشی را دور کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۴۱۹

بازیکن اسبق استقلال تهران می‌گوید این تیم یک شکست داشت و این همه حرف پشت آن مطرح شد.

به گزارش ایلنا، فابیو جانواریو پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید این تیم برای نیم فصل دوم باید نواقص را برطرف کند تا به مانند نیم فصل اول نتیجه نگیرد و رضایت هواداران را جلب کند. 

حواشی پیرامون تیم را چطور می‌‌بینید؟

استقلال یک شکست داشت و این همه حرف پشت آن مطرح شد. یک تیم در طول سال هم شکست می‌خورد، هم مساوی می‌کند و هم پیروز می‌شود، پس قرار نیست در همه بازی‌ها برنده باشد. نمی‌دانم چرا استقلال این همه حاشیه دارد و هر اتفاقی برای آن می‌افتد. امیدوارم این تیم در ادامه مسابقات بتواند نتایج خوبی کسب کند. البته تیم‌های بزرگ اگر در چند بازی نتیجه نگیرند، باید انتظار این حواشی را هم داشته باشند. در تیم‌های بزرگ و پر هوادار تنها نتیجه است که شرایط را تعیین می‌کند. به اعتقاد من اگر کادر فنی و بازیکنان از این شرایط رضایت ندارند، باید تلاش خود را مضاعف کنند تا در بازی‌های پیش رو با بهترین عملکرد، نتایج خوبی هم بگیرند تا آرامش به تیم بازگردد.

نتایج در نیم فصل اول چطور بود؟

تایج استقلال در طول نیم فصل کاملاً سینوسی بود و به هیچ وجه روند مشخصی نداشت. آنها یک روز در تبریز تیم خوب تراکتور را شکست دادند و یک روز در تهران از تیم پایین جدولی سایپا شکست خوردند. این نوع نتیجه‌گیری برای تیمی که خودش را مدعی قهرمانی می‌داند خوب نیست.

چه توصیه‌ای برای محمود فکری دارید؟

 به فکری توصیه می‌کنم حواشی را از استقلال دور کند. باید بگذارند هروویه میلیچ بازگردد و در سمت چپ برای استقلال بازی کند. فکری باید از دیاباته هم در بازی‌های بعدی استفاده کند، چرا که او می‌تواند در خط حمله به استقلال کمک کند. 

مشکلات مدیریتی را در چه می‌بینید؟

استقلال آنقدر بزرگ است که مدیران ورزشی باید سال‌ها در جاهای دیگر کار کنند، تجربه اندوزی کنند و زمانی که تجربه لازم به دست آوردند و به بازدهی رسیدند به این باشگاه بیایند. اما حالا کاملاً برعکس شده است؛ یعنی مدیران می‌آیند در استقلال کار را یاد بگیرند و تجربه اندوزی کنند. شاید این واژه درست نباشد، اما متاسفانه استقلال شده آموزشگاه مدیریت و افراد برای آموزش مدیریت به این باشگاه می‌آیند.

از اعتراضات هواداران آگاه هستید؟

هواداران باید صبر و تحمل‌شان را بالا ببرد. درست است که استقلال در سال‌های اخیر نتوانسته نتیجه بگیرد اما این حرکت‌ها و اعتراض‌ها درست نیست. در دوران خودمان در طول فصل یک بازی شکست می‌خوردیم و سه چهار بازی مساوی می‌کردیم اما امروز تیم‌ها به همدیگر نزدیک شده‌اند. از هواداران می‌خواهم پشت تیم باشند و به حمایت ادامه بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز