خبرگزاری کار ایران

ژنرال به دنبال گلر؛ حقیقی اولین خروجی نیم‌فصل گل گهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۴۷۱

گل گهری‌ها در فصل نقل و انتقالات به دنبال دروازه‌بان هستند و حقیقی از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در بازی معوقه از چارچوب هفته دهم مسابقات لیگ برتر پرسپولیس تهران در سیرجان درحالی موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر گل گهر سیرجان را شکست دهد که علیرضا حقیقی سنگربان این تیم شاگردان قلعه نویی را در این سفر همراهی نکرده بود. 

حقیقی پیش از این هم در بازی قبلی گل گهر مقابل نساجی مازندران که با پیروزی ۲ بر یک گل گهر همراه بود در لیست ۲۰ نفره شاگردان قلعه نویی حضور نداشت. همچنین اعلام شد حقیقی از ترکیب گل گهر کنار گذاشته شده است و کادر فنی او را در اختیار باشگاه قرار داده است تا درخصوص وی تصمیم گیری کند.

سنگربان سابق تیم ملی ایران آخرین بار در بازی با تراکتور در درون دروازه سیرجانی ها ایستاد و با توجه به عملکرد نه چندان قابل قبولش در بازی‌های اخیر با نظر قلعه نویی در دو بازی بعدی نیمکت نشنین شد تا مهرداد بشاگردی در ترکیب اصلی گل گهر قرار بگیرد.

گفته می‌شود تلاش‌های برای حل و فصل کردن این موضوع و پایان دادن به آن صورت گرفته اما به نظر می‌رسد قلعه‌نویی زیر بار نرفته است و با توجه به عملکرد فنی وی و همچنین مسائل انضباطی این سنگربان در لیست خروج قلعه نویی قرار گرفته و به طور حتم سیرجانی ها در پنجره نقل و انتقالاتی به دنبال جذب یک دروازه‌بان خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز