خبرگزاری کار ایران

شجاع خلیل زاده: خوشحالم در الریان هستم/ شاید هواداران از من راضی باشند اما هنوز از خودم راضی نیستم.

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۹۱۰

مدافع الریان گفت: ما یکی از تیم‌های خوب قطر هستیم و برای برد مقابل الدحیل آماده می‌شویم.

به گزارش ایلنا، شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی تیم الریان قطر در نشست خبری پیش از دیدار با الدوحیل گفت: ما تمرینات خوبی طی مدت اخیر داشتیم و برای یک بازی سخت مقابل الدحیل آماده می شویم. الدحیل تیم خوب و قابل احترامی است. از طرفی ما هم الریان هستیم، یکی از تیم‌خوب قطر. خیلی جدی و محکم آماده دیدار با الدحیل شدیم. الدحیل البته طی چند بازی اخیر در روال همیشگی و مثل فصل گذشته‌اش برگشته است و واقعا تیم خوبی است. امیدوارم بتوانیم با یک بازی منطقی و خوب سه امتیاز را بگیریم. این بازی برای ما حکم یک دیدار شش امتیازی را خواهد داشت. می توانیم با برد در این بازی خودمان را بالای جدول بکشانیم و امیدوارم بتوانیم در این بازی الریان واقعی را ببینید. 

اول اینکه به ضخیه خوشحالم در الریان هستم. قبل از اینکه اینجا حاضر شوم می دانستم که ریان تیم بزرگی هم در قطر و هم در آسیاست. بازیکنان حرفه ای که اینجا هستیم می دانیم در چه تیمی هستیم. امیدوارم تمام بازیکنان بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و به موفقیت برسیم. قهرمانی برای ما خیلی سخت است چون فاصله امتیازی زیاد است اما امیدوارم به جایگاه مناسبی برسیم و جایگاه دومی را به دست بیاورم.

وی درباره اینکه آیا از عملکردش در این تیم رضایت دارد گفت: همانطور که گفتم می دانستم به چه تیم بزرگی قرار است انتقال پیدا کنم. از نظر خودم هنوز با آن شجاعی که انتظار دارم فاصله دارم. حضور در تیم جدید شاید نیاز به زمان بیشتری داشته باشد. شاید هواداران و مجموعه از من رضایت داشته باشند اما خودم از خودم راضی نیستم.  امیدوارم با تلاش بیشتر بهترین عملکرد را برای الریان داشته باشم و به جایگاه اصلی خودمان برسیم. چه من درون زمین باشم یا کس دیگری، همه در تلاش خواهیم بود تا تیم به موفقیت برسد. منم با تمام وجودم برای الریان بازی می کنم و امیدوارم هواداران را هم راضی کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز