خبرگزاری کار ایران

گلزنی یکسان مدافع و مهاجم سابق پرسپولیس در قطر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۲۸۳

ستاره های سابق پرسپولیس در حالی در لیگ ستارگان قطر در حال گلزنی هستند که پرسپولیس در فصل جاری با مشکل گلزنی رو به رو است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در فصله جاری سرخ‌پوشان در فصل نقل و انتقالات بسیاری از ستاره های اصلی خود را در سال‌های جاری از دست دادند. مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده که از ستاره های پرسپولیس در فصول اخیر بودند و از ارکان اصلی این تیم در راه پوکر این تیم بودند در فصل نقل و انتقالات از این تیم جدا شدند. 

مهدی ترابی که از پرسپولیس جدا شد و به العربی قطر پیسوت. وی نتوانسته است انتظارات را به خوبی از خود برآورده نماید و به دلیل مصدومیت در بیشتر بازی های این تیم در فصل جاری غایب بوده است. از همین رو وی در لیست مازاد این تیم قرار گرفته است. در صورتی است که ترابی تاکنون 2 گل برای این تیم قطری به ثبت رسانده است.

شجاع خلیل زاده نیز بعد از اینکه پرسپولیس جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد در چرخش 360 درجه ای از این تیم جدا شد و به الریان پیوست. شجاع حالا بعد از اینکه لورن بلان هدایت الریان را بر عهده گرفته است یکی از ارکان اصلی این تیم است و موفق شده در 3 بازی اخیر این تیم 2 گل به ثمر برساند تا به عنوان یک مدافع در امر گلزنی موفق باشد.

مدافع و مهاجم سابق پرسپولیس در حالی هر دو در این فصل 2 گل زده اند که پرسپولیس با مشکل گلزنی روبه رو است و برترین گلزن این فصل پرسپولیس کسی نیست جز مهدی عبدی که او نیز تنها 2 گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز