خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: پرسپولیس از شرایط آرمانی فاصله دارد/ رشید در یک کلمه فوق العاده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۷۷۴

پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید شرایط این تیم پیش از دربی بهتر از رقیب سنتی است.

به گزارش ایلنا،مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید با توجه به شرایط پرسپولیس پس از تساوی مقابل سپاهان آبی پوشان در وضعیت ایده آلی قرار دارند که نتیجه دربی را به سود خودشان رقم بزنند. 

 

بازی استقلال و آلومینیوم چطور بود؟

استقلال توانست قبل از دربی به یک پیروزی خوب دست پیدا کرده و با شرایط روحی خوب آماده دربی باشد. حالا مصدومان استقلال هم تا دربی آماده خواهند شد. دست محمود فکری برای انتخاب ترکیب اصلی هم باز است و هم از سمتی سخت است چرا که او در حال حاضر نفرات خوبی دارد و انتخاب بازیکنان اصلی برای او بسیار مشکل شده است. بچه‌ها می‌توانستند گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانند که کمی بی دقتی مهاجمان استقلال باعث شد این تیم با دو گل کارش را در این دیدار به پایان برساند. حالا همه نگاه‌ها به دوشنبه هفته آینده است روزی که یک بار دیگر استقلال و پرسپولیس در دور رفت لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت و باید منتظر یک بازی زیبا از دو تیم باشیم.

 

عملکرد رشید مظاهری را چطور دیدید؟

فوق العاده. او در یک کلمه فوق العاده است و روز به روز شایستگی پوشیدن پیراهن استقلال را نشان می‌دهد. عملکرد او عالی بوده و امیدواریم که همچنان ادامه دار باشد. از طرفی هم حسینی سال‌ها در تیم زحمت کشیده است و به‌عنوان یک رقیب خوب، باعث شد مظاهری در تمرینات و بازی‌ها، بهتر و باانگیزه‌تر ظاهر شود. امیدوارم این حد معین بالاتر باشد و رشید بیشتر برای استقلال و تیم ملی بدرخشد.

 

با این شرایط دربی را چطور پیش بینی می‌کنید؟

استقلال از لحاظ روانی و جدولی در بهترین شکل ممکن قرار دارد، اما دربی بازی خاصی است. تیم روند رو به رشدی دارد و به این استقلال خیلی خوش‌بین هستم. پرسپولیس رقیب قابل احترامی است، اما نتوانست خود را در فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های بعدی نشان دهد. فکر می‌کنم استقلال شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد، اما دربی یک مسابقه خاص است و نمی‌توان به وضعیت دو تیم پیش از مسابقه اکتفا کرد. باید ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد، اما آرزوی قبلی من این است که استقلال با فکری پیروز شود. دربی یک بازی متفاوت است، این بازی با تمام بازی‌های لیگ تفاوت دارد، حساسیت بالای این دیدار باعث خواهد شد تا بازیکنان نتوانند آن بازی همیشگی خود را که برابر حریفان ارائه می‌کردند اینجا انجام دهند. دو تیم نمی‌خواهند در این دیدار بازنده باشند و این موضوع باعث می‌شود تا احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند و برای همین است که بارها شاهد بوده‌ایم دربی نتوانسته جذابیت بالایی داشته باشد.

 

شرایط حریف را چطور ارزیابی می‌کنید؟

من هر سه بازی این تیم بعد از بازی فینال را تماشا کردم و کاملاً مشخص است سرخ‌پوشان با شرایط آرمانی فاصله دارند. محرومیت آل کثیر و جدایی بشار رسن هم در این شرایط پرسپولیس تأثیرگذار است اما تجربه من می‌گوید دربی به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست و بعضی مواقع تیم‌های ضعیف‌تر برنده مسابقه شده‌اند. هر تیمی در دربی از لحاظ روحی و روانی بالاتر باشد برنده خواهد شد ضمن آنکه باید اشاره کنم هر دو تیم نقاط ضعفی دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز