خبرگزاری کار ایران

یحیی گل محمدی:

نگران نباشید آرام هستم/ می‌توانستیم پیروز بازی باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۳۷۰

سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی با نساجی حاضر شد.

به گزارش ایلنا، در بازی معوقه در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و نساجی به تساوی یک بر یک رسیدند.  یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری بعد از این بازی اظهار داشت: نتوانستیم از فرصت های مان استفاده بازی کنیم و بازی مساوی شد.برای بردن بازی تلاش خوبی داشتیم و اندازه یک برد تلاش کردیم اما از فرصت های مان خوب استفاده نکردی.  با توجه به شرایط جوی و ورزشگاه فکر می کنم تعداد موقعیت های ایجاد شده برای ما خوب بود و بچه ها خوب بازی کردند. در این وضعیت فقط می توان روی ضربات ایستگاهی و بازی مستقیم موقعیت به دست آورد که از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و از ریباند همین ضربات به گل رسیدیم.

وی افزود: در مجموع با توجه به شرایط موجود نمی‌توان چندان درباره شرایط فنی صحبت کرد اما باید در این وضعیت از موقعیت ها استفاده می‌کردیم تا بازی را ببریم. فقط از یک فرصت خود استفاده کرده و سایر موقعیت ها را خراب کردیم اما بچه ها واقعا برای بردن شرایط خوبی داشتند.

گل محمدی درباره اعتراضش به داوری گفت: ما امروز خیلی آرام بودیم؛ من خوب بودم. نگران من نباشید و مثل قبل آرام هستم. شرایط بازی اینطور بود که صحبت کنیم و بیشتر حرف‌مایمان هم با بازیکنان‌مان بود.  در طول 90 دقیقه هم در فوتبال ایران طبیعی است در یکی دو صحنه به داوری اعتراض کردیم. چیزی نیست که در مورد آن حرف بزنیم. بنیادی‌فر از داوران خوب ماست و شرایط برای داوران هم سخت است. روی گل اولی هم که دریافت کردیم خطا روی امیری آوانتاژ اعلام شد و ما به همین دلیل اعتراض کردیم. به نظرم در مجموع داوری خوب بود.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود نمی‌توان چندان درباره شرایط فنی صحبت کرد اما باید در این وضعیت از موقعیت ها استفاده می‌کردیم تا بازی را ببریم. فقط از یک فرصت خود استفاده کرده و سایر موقعیت ها را خراب کردیم اما بچه ها واقعا برای بردن شرایط خوبی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز