خبرگزاری کار ایران

علیپور: اگر نصیرزاده در 10 سال اخیر من را از نزدیک دیده حرفش درست است/ به احترام تراکتور و هوادارانش سکوت کرده ام

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۵۴۴

مدیرعامل سابق تراکتور در گفتگوی کوتاهی نسبت به حواشی اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حضور علیرضا منصوریان در برنامه فوتبال برتر و صحبت‌های جنجالی او علیه محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور با واکنش‌های مختلفی همراه شده و هنوز با گذشت دو روز این موارد در صدر اخبار ورزشی قرار دارند و شاهد اظهار نظرهای مختلفی در این خصوص هستیم.

بعد از اینکه علیرضا منصوریان مدعی شد محمد علیپور، مدیرعامل سابق باشگاه به او گفته که زنوزی 10 روز قبل از شروع لیگ به دنبال برکناری و تغییر سرمربی تیم بوده، صبح امروز، هوشنگ نصیرزاده، معاون ورزشی باشگاه تراکتور در گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد که این موضوع را زنوزی جویا شده و مالک تراکتور گفته که اتفاقا خود علیپور مخالف حضور منصوریان روی نیمکت تراکتور بوده و گفته وی انتخاب اشتباهی برای سرمربیگری این تیم بود.

محمد علیپور در حالیکه تمایل زیادی به ورود به این موضوع نداشت در گفتگویی کوتاه با ایلنا در این خصوص اظهار داشت: بعد از جدایی من از تراکتور موارد متعددی مطرح شده است ولی من همانطور که تا امروز سکوت کردم خیلی دوست ندارم ورود کنم و تیم خوب تراکتور و هواداران دوست داشتنی و محترمش را وارد حاشیه کنم و خدای نکرده تراکتور به خاطر این مسائل آسیب ببیند.

وی افزود: تنها توضیحی که می‌توانم بدهم این است که اگر آقای نصیرزاده در 10 سال اخیر من را از نزدیک دیده است همه حرف‌هایش درست است. آخرین باری که من و ایشان از نزدیک یکدیگر را دیدیم در شرکت نفت بود که بیش از 10 سال از آن می‌گذرد و من به واسطه رایزنى بعضى دوستان  آقای نصیرزاده را به حضور پذیرفتم و درخصوص موضوعى دیداری داشتیم و بعد از آن دیگر برخوردی نداشتیم.

مدیرعامل سابق تراکتور در مورد اینکه نصیرزاده این صحبت‌ها را از زبان زنوزی نقل کرده است هم گفت: به هر حال ایشان این صحبت را مطرح کرده و برای همین روی صحبت من با ایشان است ضمنابه آقای نصیرزاده هم توصیه می‌کنم نقش واسطه گرى را در این ماجرا و موارد مشابه ایفا نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز