خبرگزاری کار ایران

نسبت به محرومیت شجاعی اعتراض کردیم و امیدواریم جلسه دوم بخشیده شود

علیپور: نتیجه بازی اول ملاک نیست و اعتقاد دارم این تراکتور موفق خواهد شد/ اشکان دژاگه می‌تواند به تیم ملی کمک کند/ از بهمن ماه بازی های تراکتور FULL HD پخش خواهد شد/ یک مدافع و یک مهاجم نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۵۵۳

مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد وضعیت این باشگاه و موارد متعددی صحبت کرد.

محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نتیجه دیدار تراکتور مقابل نفت مسجد سلیمان و تساوی بدون گل این تیم اظهار داشت: بازی اول نمی‌تواند ملاک مناسبی برای ارزیابی عملکرد یک تیم باشد و معمولاً در لیگ‌ها چند هفته زمان می‌برد تا تیم‌ها سطح واقعی خودشان را نشان دهند و چهره تیم‌های مدعی مشخص شود. خصوصاً تیم ما که کمی دیرتر از سایر تیم‌ها بسته شد و در دوره بدنسازی قرار داشتیم و همین موضوع روی عملکرد ما تاثیر گذاشت و بازیکنان در زمین سنگین بودند. از طرف دیگر شرایط جوی هم روی بازی تاثیر گذار بود و از 2 ساعت قبل از شروع بازی باران و تگرگ شدید آغاز شد و شرایط به گونه‌ای پیش رفت که بازیکنان در زمین امکان نمایش بازی معمول خودشان را نداشتند و همه این موارد دست به دست هم داد تا نتیجه دلخواه حاصل نشود. از طرفی تیم حریف هم بازی بسته‌ای به نمایش گذاشت و همین کار ما را سخت کرد ولی در مجموع عقیده دارم تراکتور بد بازی نکرد و بازی مالکانه‌ای انجام داد و در برخی موقعیت‌هایی هم که داشت خوش شانس نبود. در کل من به این تیم و مجموعه اعتقاد دارم و از هواداران می‌خواهم صبور باشند چرا که روزهای خوبی برای این تیم در پیش است.

وی در مورد فسخ قرارداد رضا شکاری هم گفت: من از اقدام شکاری خیلی متعجب شدم چرا که ما چند جلسه با هم صحبت کرده بودیم و قرار نبود دست به چنین اقدامی بزند. متاسفانه یک عده دلال زیر پای بازیکنان جوان و کم تجربه می‌نشینند و به وعده انتقال آنها به تیم‌های اروپایی مدیر برنامه‌شان می‌شوند و آنها را فریب می‌دهند و باعث می‌شوند دست به چنین اقداماتی بزنند. من قرارداد شکاری را دیدم و نمی‌دانم به کدام بند قرارداد استناد کردند و فسخ یک طرفه انجام داد ولی ما پیگیر کارهای او هستیم.

مدیرعامل تراکتور در مورد سایر پرونده‌های مربوط به این باشگاه در کمیته تعیین وضعیت هم گفت: در مورد سعید واسعی طبق آن چیزی که خود او و مدیر برنامه‌هایش به ما گفتند نباید مشکلی وجود داشته باشد و ما منتظر رأی کمیته تعیین وضعیت هستیم و اینکه تو تا پیش از صدور حکم برای ما بازی کند هم مشکلی ایجاد نخواهد شد چرا که از زمان صدور حکم رأی قابل اجرا خواهد بود و اگر حکم به سود ما نباشد هم عطف به ما سبق نخواهد شد. در مورد محمد قنبری هم وضعیت به همین صورت است.

علیپور در مورد وضعیت پرونده رشید مظاهری هم توضیح داد: پرونده رشید مظاهری هم در کمیته تعیین وضعیت است و به تازگی جلسه‌ای هم در این خصوص داشتیم و در این مورد هم منتظر صدور رأی هستیم. در هر صورت ما در تمامی پرونده‌های موجود تابع قوانین و مراجع هستیم و هر حکمی داده شود تمکین می‌کنیم و امیدوارم آرا به سود تراکتور صادر شود.

وی در مورد محرومیت 2 جلسه‌ای مسعود شجاعی توضیح داد: این محرومیت مربوط به گذشته و صحبت‌هایی بود که شجاعی انجام داده بود ولی به نظرم نباید اعمال می‌شد و ما هم برای جلسه دوم آن اعتراض زدیم تا اگر امکانش باشد برای بازی دوم او را در اختیار داشته باشیم هرچند بعید می‌دانم ترتیب اثر داده شود و فکر می‌کنم در بازی دوم هم او را در اختیار نداریم.

مدیرعامل تراکتور در مورد نامه نگاری با صدا و سیما هم گفت: تراکتور طرفداران زیادی در ایران دارد که در شهرهای مختلف حضور دارند و گستردگی آنها در کل ایران است. در این شرایط که ویروس کرونا مانع از حضور تماشاگران ما در ورزشگاه‌ها می‌شود کمترین حق این هواداران دیدن بازی تیم محبوبشان از تلویزیون است و خواسته ما این است که در یک شبکه سراسری شاهد پخش بازی‌ها باشیم و هواداران ما که در استان ساکن نیستند به شبکه سهند دسترسی ندارند.

علیپور ادامه داد: نامه نگاری‌هایی هم انجام شده که از بهمن ماه دوربین‌های با کیفیت برای ضبط بازی‌ها در ورزشگاه استفاده شود و برای اولین بار در ایران با کیفیت FULL HD شاهد پخش بازی‌ها باشیم و مثل همیشه شهر اولین‌ها در این مورد هم پیشگام باشد.

مدیرعامل تراکتور در مورد وضعیت این تیم در نقل و انتقالات هم توضیح داد: ما علاقه داریم یک مدافع و یک مهاجم به تیم اضافه کنیم و هنوز تیم ما تکمیل نشده است ولی خب دنبال این هستیم که از بین گزینه های موجود در بازار نقل و انتقالات یک نفر را جذب کنیم. برای مثال در خط حمله هیچ گزینه مناسبی را نمی‌بینیم و امسال یک مقدار بازار نقل و انتقالات با کمبود بازیکن با کیفیت مواجه بود و بازیکنان با کیفیت زیادی لژیونر شدند و در دسترس نبودند.

وی در مورد مذاکره با قوچان نژاد و شایعه پیوستن این بازیکن به پرسپولیس هم اظهار داشت: مذاکراتی که ما برای جذب قوچان نژاد داشتیم به دلیل مخالفت باشگاهش بی نتیجه ماند و از همان ابتدا گفتند فعلاً قصد واگذاری او را ندارند و شاید در پنجره نیم فصل این اتفاق بیافتد و اصلاً کار به مطرح کردن عدد و رقم نکشید. از مذاکره او با پرسپولیس اطلاعی ندارم ولی پاسخ باشگاه به ما این بود.

وی در پایان در مورد فهرست اعلام شده تیم ملی هم گفت: خیلی در مورد فهرست تیم ملی نباید ایراد گرفت چرا که سلیقه شخص سرمربی است و حق اوست که مطابق افکار خود نفرات را به تیم ملی دعوت کند ولی خب اعتراض به این فهرست اخیر زیاد بوده و بازیکنان مهمی بیرون ماندند که بعضاً عجیب بود. در تیم خودمان اشکان دژاگه را مثال می‌زنم که اگر بازی ما را دیده باشید هم انگیزه بالا و جنگندگی او را می‌بینید و هم سطح فنی بالای او را که به نظرم می‌تواند با تجربه‌ای که دارد به تیم ملی کمک کند. به هر حال همانطور که گفتم سلیقه سرمربی است و نمی‌توان از آن ایرادی گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز