خبرگزاری کار ایران

بردهای سپاهان در حضور من شانسی نیست

مهدی‌زاده: دوست نداشتیم بازی متوقف شود ولی این اتفاق به نفع ما شد/ خیلی زود است که به شرایط جدول و صدرنشینی فکر کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۴۳۴

مدافع سپاهان در مورد برتری تیمش مقابل مس رفسنجان و 3 امتیاز مهم این بازی پر اتفاق صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازگشت مهدیزاده به ترکیب اصلی سپاهان مثل همیشه برای این تیم خوش یمن بود و طلایی پوشان توانستند با وجود اینکه تا ثانیه‌های پایانی نیمه اول از حریف خود عقب بودند در نهایت پیروز شوند و 3 امتیاز مهم این دیدار را بگیرند. گفتگو محمدرضا مهدیزاده را با ایلنا در خصوص بازی پر اتفاق سپاهان - مس می‌خوانید:

 

* بازی مقابل مس را با وجود همه سختی‌هایش توانستید ببرید و 3 امتیاز مهم بگیرید. در مورد بازی برایمان بگو.

می دانستیم بازی سخت و سنگینی داریم. مس دو دیدار قبلی خودش را برده بود و این بازی هم در زمین خودش بود و چمن مصنوعی هم کار ما را سخت می‌کرد. از طرفی ما واقعاً با صحبت‌هایی که کادرفنی انجام داده بود برای 3 امتیاز رفته بودیم چون خیلی در جدول به ما کمک می‌کرد و خب خدا را شکر سه امتیاز را هم گرفتیم.

 

* به نظر می‌رسد از ابتدای بازی تیم شما تمرکز کافی ندارد و حتی وقتی گل اول را خوردید باز هم بازی دست مس بود تا دقایق پایانی نیمه اول که بازی را در اختیار گرفتید.

درست است ولی اگر دقت کنید از ابتدای بازی تا زمانی که گل خوردیم توپی روی دروازه ما نیامده بود و روی یک غافلگیری گل خوردیم. با توجه به چمن مصنوعی طبیعی بود که شرایط بازی برای ما سخت باشد و هرچه بازی جلو می‌رفت بهتر می‌شدیم و با چمن مصنوعی بهتر اخت می‌شدیم. ولی در کل درست است ما بازی را خوب شروع نکردیم ولی در اواخر نیمه اول و نیمه دوم خیلی خوب و با برنامه بازی کردیم.

 

* روی گل دوم مس که داور آن را خطا گرفت دقایق زیادی بازی متوقف شد و جنجال اعتراض زیادی از سوی هر دو تیم به داور صورت می‌گرفت.

به خاطر خطای هند بازیکن مس بود و قانون جدیدی که از سال گذشته وضع شده است و وارد فوتبال شده است را هنوز خیلی ها نمی‌دانند و هنوز تیم‌ها با این قوانین آشنایی کامل ندارند. بحث ما این بود که توپ به دست بازیکن حریف خورده و تیم مقابل هم می‌گفت خطای هند اتفاق نیافتاده است. هر دو تیم داشتند برای گرفتن حق خودشان تلاش می‌کردند. بله دقایقی از بازی هم قشنگ خوابید و تور دروازه پاره شد و تا آمدند درستش کنند کمی زمان برد و داور با کمک‌هایش مشورت می‌کرد و اینجور موارد در فوتبال طبیعی است که نیمکت ها شلوغ شوند یا وسط بازی بازیکنان اعتراض کنند و اتفاق غیر طبیعی نبود. این برای ما اتفاق خوبی بود چرا که بعد از آن زمانی که بازی متوقف شد ما روند بازی را در دست گرفتیم.

 

* ظاهراً توقف بازی باعث شد یک ریکاوری بدنی و ذهنی داشته باشید و بعد از آن نبض بازی را در اختیار گرفتید و یک جورهایی این توقف به نفع شما شد. یک چیزی شبیه بازی ایران - استرالیا. درست است؟

این موضوع همیشه پیش می‌آید و بعد از توقف بازی تیمی که عقب افتاده است یک ریکاوری می‌کند و بعد از آن برای جبران نتیجه تلاش می‌کند ولی خب ما هم دوست نداشتیم بازی انقدر بخوابد و متوقف شود. در کل به نظر من هم بعد از آن دقایق بود که بازی به دست ما افتاد و فشار هم آوردیم و توانستیم گل بزنیم ولی نمی‌شود گفت که چون بازی خوابید به نفع ما شد و ما هم دوست نداشتیم این اتفاقات رخ دهد.

 

* در مورد چمن بازی بگو. ظاهراً باعث شد خیلی اذیت شوید.

چمن مصنوعی همیشه اذیت کننده است و هیچ بازیکنی دوست ندارد در چمن مصنوعی بازی کند و هر کاری‌اش کنید چمن مصنوعی است. چمن مصنوعی سفت است و همیشه خطر این را دارد که به بازیکن آسیب برساند و اصلاً به نظرم بازیکنانی که در چمن مصنوعی بازی می‌کنند عمر فوتبالشان کم می‌شود مخصوصاً چمن‌های مصنوعی ایران. حالا بازهم چمن مصنوعی مس بد نبود ولی بازهم چمن مصنوعی قلق خاص خودش را دارد. در کل خیلی از این بابت اذیت شدیم واقعاً اول بازی خیلی ضربه خوردیم تا آمدیم با چمن آشنا شویم گل خورده بودیم و از حریف عقب افتادیم. هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید در چمن مصنوعی اذیت نمی‌شوم و حتی تیم مس هم از این بابت ضرر می‌کند.

 

* یک آمار جالبی در مورد تو وجود دارد و نتایج سپاهان در حضور تو خیلی بهتر از بازی‌هایی است که در ترکیب اصلی نبودی. این اتفاق به نظرت شانسی است یا دلیل خاصی دارد؟

خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاده و هر بار من در زمین بودم تیم نتیجه گرفته است. اگر 2-1 بازی این اتفاق افتاده بود می‌توانستیم بگوییم شانسی است ولی الان 8 هفته از لیگ گذشته است و به نظر من دلیلش من نیستم و دلیلش تیم‌مان است. در یک بازی فوتبال وقتی 11 بازیکن در زمین هستند همه باید خوب باشند تا نتیجه خوبی گرفته شود و شخص خیلی نمی‌تواند دخیل باشد. خیلی از این موضوع خوشحالم که هروقت در زمین بودم توانستم به تیم کمک کنم و دوست دارم بازهم بیشتر به تیم کمک کنم و بازی‌های بیشتری بازی کنم و روند خوب خودم را ادامه دهم و بتوانم برای تیم مثمر ثمر باشم و این هم دلیل نمی‌شود چون حتماً من بازی می‌کنم تیم نتیجه می‌گیرد و بازی بوده که من نبودم و تیم نتیجه گرفته است. خب خدا را شکر در بازی‌هایی که من بودم نتیجه گرفتیم و واقعاً هر بازی در زمین بودم با تمام دل و جانم برای تیم بازی کردم و از صمیم قلب دوست داشتم تیم نتیجه بگیرد و امیدوارم این موضوع تداوم داشته باشد و بازی‌های بعدی هم بتوانم به تیم کمک کنم.

 

* حالا به صدر جدول خیلی نزدیک شدید. چه زمانی صدرنشینی سپاهان را می‌بینیم؟

در هفته هشتم هستیم و از الان بخواهیم بگوییم کدام تیم صدرنشین است به نظرم کمی زود است. یک تیم 25 هفته رنگ صدر جدول را نمی‌بیند ولی هفته آخر قهرمان می‌شود و یک تیم هم هفته های زیادی صدرنشین بوده ولی هفته آخر صدر را از دست می‌دهد و اینکه در هفته پایانی کجای جدول باشیم مهم است. ما دوست داریم به صدر جدول برسیم و صدر جدول را حفظ کنیم ولی الان بازی به بازی جلو می‌رویم و بعد از هر بازی فقط به فکر بازی بعد هستیم تا در نهایت امتیازات خوبی جمع کنیم و آخر فصل به هدفمان برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز