خبرگزاری کار ایران

انصاری: روش برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر جوانان والیبال تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۲۸۰

دبیر کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات گفت: بنا به درخواست تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر جوانان، روش برگزاری مرحله نهایی این رقابت‌ها تغییر کرد.

به گزارش ایلنا، نادر انصاری در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، افزود: روش برگزاری مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران در رده سنی جوانان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور ۱۴ تیم از ۲۹ آذرماه در بندرانزلی آغاز ‌شده، به درخواست تیم‌های شرکت کننده تغییر کرده است.

وی تصریح کرد: قبلا قرار بود که مرحله نهایی این مسابقات نیز در ادامه مرحله مقدماتی برگزار شود و از هر گروه، تیم‌های اول و دوم به مرحله نهایی صعود کنند و به صورت ضربدری به مصاف هم بروند تا فینالیست‌ها و تیم‌های دیدار رده‌بندی مشخص شوند.

دبیر کمیته برگزاری رویدادهای و مسابقات درباره دلایل تغییر روش مرحله نهایی گفت: بنا به درخواست تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها، روش نهایی تغییر کرد و مقرر شد که به روش پلی‌آف برگزار شود.

وی ادامه داد: بنابراین از هر گروه دور مقدماتی، چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می کنند تا در مرحله نهایی، برای رتبه‌های اول تا هشتم این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز