خبرگزاری کار ایران

شعبانیان: سالن فدراسیون اعتماد به نفس پیکان را بالا برد/ امیدوارم به 3 یا 4 تیم محدود نباشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۹۰۲

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: ارزیابی ما از مسابقات این است که به خاطر برگزاری در سالن فدراسیون اعتماد به نفس بیشتری می دهد و بهترین بازیکنان ایران و دنیا در این جا بازی کردند و برای بچه ها انرژی خوبی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  میترا شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان تهران پس از پیروزی  3 بر صفر شاگردانش برابر ستارگان فارس اظهار داشت:  این بازی مقابل تیم شیراز برای ما سخت نبود، تیم آنها تیم جوانی بود و می دانم نسبت به دور رفت بهتر بودند و هماهنگ تر عمل کردند.

وی افزود: من هم سعی کردم نسبت به بعضی بازیکنانم بیشتر فرصت بازی بدهم خصوصا بازیکنانی که در تیم جوانتر هستند. کاپیتان تیم را نگذاشتم بازی کنم و گفتم به بازیکنان جوانتر فرصت بازی بدهم. نتیجه برای ما قابل پیش بینی بود.

سرمربی سایپا درباره برگزاری بازیها در سالن فدراسیون عنوان کرد: ارزیابی ما از مسابقات این است که به خاطر برگزاری در سالن فدراسیون اعتماد به نفس بیشتری می دهد و بهترین بازیکنان ایران و دنیا در این جا بازی کردند و برای بچه ها انرژی خوبی دارد. از نظر برگزاری و میزبانی مسابقه همه چیز عالی و خوب بوده فقط امیدوارم در آینده تعداد تیم های لیگ برتری بیشتر شود و کیفیت بازیها بالاتر برود.

شعبانیان در رابطه با حضور تیم های بیشتر در لیگ برتر والیبال بانوان گفت: همه بازیکنان در 3 یا 4 تیم محدود نباشند و اینقدر بشود بازیکن خوب و جوان به والیبال معرفی کرد که در این تیم ها بازی کنند و یک رقابت خوب بین تیم ها وبازی ها پیش بیاید.

او در خصوص بازیهای بعدی تیمش گفت: ما دو بازی دیگر داریم و بازی بعدی خجسته اسلامشهر نسبت به تیم شیرازی، هماهنگ تر و بهتر است بازی نسبتا سختی است ولی بازی اصلی ما برابر ذوب آهن است که بچه ها باید یک بازی و کار تیمی خوب برابر تیم ذوب آهن اصفهان ارائه بدهند.

وی در پایان گفت: مسلماً از الان ما باید به دور بعدی فکر کنیم که 4 تیم به آنجا می روند و برنامه خوبی داشته باشیم. چون بازیهای سختر و مهمتری وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز