خبرگزاری کار ایران

تاریخ دقیق دربی فردا اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۰۴۹

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد تاریخ بازی شهرآورد فردا مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران که قرار بود در هفته هشتم لیگ برتر برگزار شود به دلیل حضور سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد و زمان برگزاری آن به صورت دقیق مشخص نیست.

سهیل مهدی درباره زمان بازی‌های معوقه لیگ توضیح داد: ما در زمان‌بندی‌ها دو حالت داشتیم. یکی اینکه بازی‌های معوقه را کنار بگذاریم و هفته‌ها سر جای خودشان برگزار شوند و بعد بازی‌های معوقه را در نیم‌فصل یا زمان‌های باقیمانده انجام دهیم، اما این روح قرعه کشی و توالی مسابقات را بهم می‌زد و عملا امتیازات داخل و خارج خانه بودن و مسیر قرعه کشی اول کار از بین می رود.

او ادامه داد: حالت دیگر اینکه معوقات‌مان را با روندی که هست همچنان حفظ کنیم. منتهی تاریخ و زمانبندی ما برای برخی از باشگاه ها فشرده و برای برخی آزادتر می‌شود. ما به این نتیجه رسیدیم که حالت دوم منطقی‌تر است. تا قوانین باشگاه‌ها و امتیاز بازی خانگی، سفرهای خارج از خانه و ... حفظ شود تا شکل مشترکی برای همه داشته باشد. امیدواریم نیم‌فصل اول را به موقع تمام کنیم اما اینکه تاریخ دربی چه زمانی خواهد بود برای ما مشخص است، ولی در حال بررسی های نهایی هستیم تا تمام موارد رعایت شود و اشتباهی در آن صورت نگیرد. از فردا تاریخ را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز