خبرگزاری کار ایران

نورشرق: مبنای ما قرارداد فکری با نساجی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۶۸۵

رئیس کمیته تعیین وضعیت گفت:در قرارداد موضوعی به صورت درج مسائل دوستانه نداریم. شروطی که در قرارداد هست لازم الاجرا هست.

به گزارش ایلنا، نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت درخصوص رأی صادر شده برای محمود فکری اظهار داشت: ایشان همانطور که استحضار دارید تحت قرارداد باشگاه نساجی بودند، بعد اینکه قراردادشان را فسخ کردند قراردادی با باشگاه استقلال منعقد کردند.

او ادامه داد: موضوع تا مدتی موجب شکایت نزد کمیته تعیین وضعیت نشد اما بعدا شکایت انجام شد که رسیدگی را آغاز کردیم و  جلسه رسیدگی با حضور نمایندگان دو طرف برگزار شد. بر همین اساس تصمیمی که مبنای آن قرارداد بین باشگاه نساجی و آقای فکری بود صادر شد.

نور شرق در خصوص اینکه فکری اعلام کرده به صورت دوستانه زیر قرارداد امضا کرده گفت:استحضار دارید که ما چنین چیزی نداریم که در قرارداد موضوعی به صورت دوستانه درج بشود. شاید منظور دیگری مانند اعتماد متقابل یا از این دست مسائل داشتند ولی شروطی که در قرارداد هست لازم الاجرا هست. 

رئیس کمیته تعیین وضعیت تاکید کرد: آرا ما قابل تجدید نظر هست، بعد اینکه اعتراض محکومین واصل شود شروع به رسیدگی مجدد می شود.

وی در پایان عنوان کرد: زمان ندارد و فورا باید آرا اجرا شود. بعد اینکه چه ضمانت اجرایی بشود مربوط به درخواستی که باشگاه نساجی در این مورد ارائه می کند. تصمیمی که ما طبق قانون می فرستیم و برای اجرای قانون ممکن است تحویل کمیته انضباطی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز