خبرگزاری کار ایران

فیروزی: فیلمبردار گفت گل ریکانی آفساید نبود / استقلالی‌ها از اول بازی اعتراض می‎کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۱۱۳

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان معتقد است اعتراض استقلالی‌ها به داور مسابقه روی او تاثیر گذاشته است.

به گزارش ایلنا، علی فیروزی، سرپرست تیم صنعت نفت آبادان در پایان بازی مقابل استقلال گفت: بازی خوبی بود و ما حتی در نیمه دوم می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی متاسفانه از موقعیت‌ها خوب استفاده نکردیم. روی گلی که زدیم از نظر ما مشکلی نداشت.

او در پاسخ به این سوال که به تصمیم داور اعتراض زیادی داشتند گفت: دوربین بغل نزدیک تیم ما بود و فیلمبردار به ما گفت که نه خطا بود و نه آفساید بود. ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

فیروزی درخصوص اینکه استقلالی‌ها تصمیم دارند به کمیته داوران اعتراض کنند گفت: شاید همان اعتراض‌شان داور را تحت تاثیر قرار داده که آن گل را مردود اعلام کرد.

او در پاسخ به این سوال که آنها تصمیم دارند بعد از بازی به داوری اعتراض کنند گفت: بعد از بازی چنین چیزی که نتیجه گرفته اعتراض می‌کند. این یک چیز طبیعی است، آن هم تیمی مانند استقلال که در شرایط خوبی نیست. فشار روی آنهاست و از اول بازی معترض بودند. می‌خواستند داور را تحت تاثیر بگذارند که اگر اشتباه نکنم بی تاثیر نبود چون دیده نمی‎‌شد که آن گل خطا یا آفساید باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز