خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: گل ریکانی آفساید نبود / اگر مساوی نمی‌شد در حق ما اجحاف می‌شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۱۰۲

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان عقیده دارد گل سالم طالب ریکانی مقابل استقلال تهران مردود اعلام شده است.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از دیدار برابر استقلال تهران اظهار داشت: به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم، با وجود اینکه در شرایط حساس گل ما مردود اعلام شد،‌ روح بچه‌ها بلند بود و کار را ادامه دادند و به چیزی که حداقل لیاقت آن را داشتیم رسیدیم. به ‌خصوص زمانی که جوان‌های ما وارد زمین شدند نشان دادند باشگاه صنعت نفت می‌توانند با این جوان‌ها به آینده امیدوار و خوش‌بین باشد.

پورموسوی درخصوص عملکرد داور این بازی اظهار داشت: جا دارد به آقای اکرمی یک خسته نباشید بگویم که قضاوت خوبی داشت،‌ اما کمک داور دوم این بازی جاگیری صحیحی روی گل ما نداشت. من صحنه آهسته را دیدم،‌ ریکانی اصلا در آفساید نبود. مطمئن بودم خود کمک داور هم دو دل بود و بعد از اینکه نیمکت استقلال اعتراض کرد، پرچم زد. اگر آفساید بود کمک داور همان صحنه اول باید پرچم می‌زد.

پورموسوی اعلام کرد از داور مسابقه درخواست داشته تا در تلویزیون ورزشگاه این صحنه را بازبینی کند. او در این خصوص گفت: اگر این بازی مساوی نمی‌شد، واقعا در حق تیم ما اجحاف می‌شد. شاید حرکت من حرفه‌ای نبوده و عذرخواهی می‌کنم اما بازهم از بچه‌ها تشکر می‌کنم که اخلاق‌مداری کردند و بدون اعتراض بازی را ادامه دادند.

از عملکرد تیم‌تان تا به اینجای فصل راضی هستید؟‌ پورموسوی در پاسخ به این سوال گفت: بله، با توجه به اینکه ما دیر شروع کردیم هفته به هفته بهتر شدیم. من قبلاً هم گفتم که ما آمدیم بازی مقابل پرسپولیس را فراموش کنیم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز