خبرگزاری کار ایران

قنبری: هیچ اولتیماتومی به منصوریان داده نشده بود/ تراکتور می‌خواهد با پیروزی مقابل فولاد به جمع مدعیان اضافه شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۲۷۰

هافبک هجومی تراکتور در مورد شرایط این تیم و دیدار با فولاد صحبت کرد.

محمد قنبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری تراکتور مقابل مس کرمان اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما با توجه به نتایج هفته‌های اخیر نیاز مبرم به هر سه امتیاز بازی داشتیم. فشار زیادی روی ما بود و کمی هم استرس داشتیم چون در بازی‌های قبل با وجود نمایش خوب و قابل قبول، بدشانسی می‌آوردیم و توپ‌هایمان گل نمی‌شد و همین موضوع فشار روانی روی ما ایجاد کرده بود ولی خدا را شکر توانستیم این بار پیروز شویم و 3 امتیاز را مال خودمان کنیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود به کادرفنی پیش از این بازی اولتیماتوم داده شده است هم گفت: این مسائل شایعه است و ما که داخل تیم هستیم می‌دانیم اصلاً چنین صحبتی در تراکتور مطرح نبود و اولتیماتوم داده نشده است و آقای منصوریان مورد حمایت باشگاه است. همانطور که گفتم تراکتور خوب بازی می‌کند و فقط در هفته‌های قبل بدشانس بود.

هافبک هجومی تراکتور در مورد عملکرد خودش هم توضیح داد: بازی کردن در ترکیب تراکتور مسئولیت سنگینی است و من هم در هفته‌های اخیر به عنوان یار جانشین وارد زمین شدم و فرصت بازی در ترکیب اصلی را پیدا نکردم ولی امیدوارم در دقایق حضورم کادرفنی از من راضی بوده باشد و چون هر بازی بازهم به میدان می‌روم نشان می‌دهد که کادرفنی از من راضی بوده و آقای منصوریان به بازی من اعتقاد دارد.

قنبری در مورد تقابل با فولاد هم گفت: بازی خیلی سختی داریم و فوتبال از بهترین تیم‌های فوتبال ایران است و ساختار دفاعی قدرتمندی دارند که گل زدن به آنها را سخت می‌کند ولی ما بعد از برتری مقابل مس می‌خواهیم روی دور برد بیافتیم و از این هفته به جمع مدعیان اضافه شویم و شک نکنید تراکتور امسال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز