خبرگزاری کار ایران

اکبر محمدی در گفتگو با ایلنا:

استقلال امسال گرانقیمت‌ترین و پرمهره‌‌ترین تیم است / کنترلی بازی کردیم و هرگز به دنبال ضدفوتبال نیستیم / کسانی که از این کلمه استفاده می‌کنند چیزی از فوتبال نمی‌دانند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۱۱۴

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران عملکرد شاگردان مهدی تارتار در بازی مقابل استقلال را کنترلی توصیف می‌کند و با تایید نظر کارشناسان بازی این تیم را ضدفوتبال نمی‌داند.

اکبر محمدی، مدیرعامل تیم پیکان در گفتگو با ایلنا در پاسخ به این سوال که استقلالی‌ها آنها را به عملکرد ضدفوتبال در هفته چهارم مسابقات لیگ محکوم کرده‌اند، گفت: نیمه اول فرصت‌های خوبی داشتیم تا استقلال را ببریم، طبیعتاً وقتی ترکیب استقلال را نگاه می‌کنید، استقلال امسال بدون شک پرمهره‌ترین و گرانقیمت‌ترین تیم لیگ برتر است. این البته انتظارات را از بازیکنان و کادرفنی‌ خوب و باکیفیتش بالا می‌برد. 

او ادامه داد: به طور طبیعی انتظارات مدیریت آنها هم از بازیکنانشان بالاست و ما هم ناگزیر بودیم که بخواهیم برای کسب یک امتیاز فشار زیادی را تحمل کنیم. تا دقایق آخر هم کنترلی بازی کردیم و هرگز ضدفوتبال نبوده و نیستیم. نشانه‌اش هم این بود که نیمه دوم کمترین وقت تلف شده را داشت و ما کمترین تاخیر را در بازی داشتیم و استقلال هم در کل بازی یک موقعیت داشت که این توانمندی بازیکنان ما را به صورت کامل نشان می‌دهد. کارشناسان فوتبال هم تایید کردند که بازی تدافعی و کنترلی در نیمه دوم در واقع استراتژی ما بود و مشکلی نداشتیم.

محمدی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های تیم پیکان هنوز هم تا حدودی ارائه نشده است. کادرفنی ما وقت کمی برای آماده سازی تیم داشته است و طبیعتاً تا بچه‌های ما با هم هماهنگ شود به زمان بیشتری نیازمندیم. امسال بیش از ۵۰ درصد از ارنج اصلی تیم ما تغییر پیدا کرده است.

او درخصوص تغییرات تیم پیکان ادامه داد: ما جزو تیم‌های کم هزینه لیگ هستیم اما تیم ما بر اساس شخصیت، اصالت و ارزش ویژه برند ایران‌خودرو(پیکان) حرکت می‌کند. فقط پنج بازیکن را تمدید کردیم و بخشی حدود ۱۵ بازیکن هم که بیشتر آنها از بازیکنان آکادمی بودند قرارداد داشتند. در مجموع تیم‌ ما ۸۵ درصد بازیکنان ثبت شده در لیگ بازی کرده‌اند.

مدیرعامل پیکان در پایان درخصوص  اهداف پیکان در فصل جاری گفت: ما بدون هیچ فشار روانی برای بازیکنان و کادرفنی هدف‌گذاری کردیم که اگر آن هدف محقق شود تیم پیکان مطمئنا امسال بهترین عملکرد را خواهد داشت. در این مسیر حمایت‌های مدیرعامل  گروه صنعتی ایران‌خودرو و قائم مقام مالی اقتصادی ایشان و البته هیات مدیره و پرسنل باشگاه بسیار نقش تعیین کننده‌ای خواهد داشت. شعار ما در تمامی رشته‌ها مبارزه، کارسخت و تعقیب تا آخر است که باشگاه پیکان در تمامی رشته‌ها این شعار را دنبال خواهد کرد. والیبال بانوان هم در مسیر خودش قرار دارد و سه برد پیاپی کسب کرده است که این هدفمندی باشگاه پیکان در تمامی رشته‌ها را نشان می‌دهد. والیبال مردان هم در ادامه فصل به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت و به آنها امیدوار هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز