خبرگزاری کار ایران

بعضی از مربیان جدید مثل قدیمی‌ها سراغ مسائل غیرفنی رفتهاند؛

قربانی: اتفاقات قبل از گل سپاهان نشان داد در فوتبال ایران باید منتظر هر چیزی باشیم/ نظراتی که در مورد سایپا می‌دهند کارشناسی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۵۴۹

مربی سایپا عقیده دارد این تیم در لیگ بیستم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

پیروز قربانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار سایپا مقابل سپاهان و تساوی یک - یک در این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود، در ادامه روندی که امسال سایپا در پیش گرفته است به نظرم فرصت خوبی بود که جوان‌های ما خودشان را مقابل تیم خوب سپاهان نشان دهند. در نیمه اول به دلایلی که خودمان می‌دانیم از فرم مطلوب‌مان خارج شده بودیم ولی نیمه دوم بازی کلا دست تیم ما بود و جوان‌های سایپا توانایی‌های خودشان را به نمایش گذاشتند. 

وی در مورد گل سپاهان که گفته می‌شود در شرایط عجیبی به ثمر رسید گفت: به نظرم اتفاق عجیبی بود، من به دوستانی که تولدشان بود احترام می‌گذارم ولی وسط بازی وقتی توپ در جریان است یکدفعه شروع به ترقه زدن و آتش بازی می‌کنند طبیعتاً تمرکز بازیکنان را به هم می‌زند و به نظرم کار حرفه‌ای نبود ولی در فوتبال ایران ظاهراً ما باید روی این کار کنیم که آماده رویارویی با هر اتفاق غیر منتظره‌ای باشیم.

مربی سایپا در مورد اینکه گفته می‌شود این تیم دفاعی بازی می‌کند گفت: اگر شما بیس و اساس تمرینات ما را ببینید به هیچ عنوان دفاعی نیستیم و من خودم مربی‌ای هستم که دفاع صرف را نمی‌پسندم. شما اگر بخواهی محکم بازی کنی و بازی مالکانه داشته باشی باید کمربند خط میانی‌ات محکم باشد ولی ما الان در چندین و چند بازی است که تیم ما بارها بالای ۲۰ پاس پیاپی منجر به موقعیت گل شده است. این نشان دهنده قدرت تیم سایپاست. با احترام به دوستانی که بازی‌های مارا کارشناسی می‌کنند باید بگویم خوب به بازی‌ها توجه نمی‌کنند و نظرشان کارشناسی نیست. حالا انتهای فصل مشخص می‌شود جایگاه سایپا کجاست. سایپا یک فوتبال کاملا تاکتیکی ارائه می‌دهد و امیدوارم بعد از چند سال تیم‌های تاکتیکی بتوانند در فوتبال ایران جلوتر از تیم‌های فیزیکی نتیجه بگیرند. 

قربانی در رابطه با شرایط لیگ بیستم و وضعیت تیم‌ها هم توضیح داد: لیگ امسال با توجه به اینکه خون تازه‌ای در فوتبال ایران دمیده شده است و مربیان جوان روی کار آمدند شرایط خاصی دارد. امیدوارم مربیان جوان دنبال مسائل فنی بروند ولی متاسفانه برخی از آنها دنبال راهی می‌روند که در سال‌های قبل خیلی افراد دیگر می‌رفتند. یعنی فوتبال ایران باید به سمت فنی‌تر شدن برود و تیم‌ها بر اساس شرایط فنی نتیجه بگیرند و کار سختی است ولی برخی دنبال مسائل دیگر هستند که نمی‌خواهم واردش شوم. کادرفنی سایپا و در رأس آن ابراهیم صادقی محیط خوبی برای این ایجاد کرده است که تیم به سمت فنی بازی کردن برود و یک تغییر سبک و ذهنیت در سایپا ایجاد می‌کنیم که کار سختی است ولی به هدفمان خواهیم رسید. لیگ امسال امیدوارم زایش تاکتیکی داشته باشد که حداقل از جانب تیم خودمان مطمئنم دارد. کسانی که ادعای کارشناسی دارند فوتبال ما را دقیق‌تر نگاه کنند. بعضی از دوستان نظراتی می‌دهند که با شنیدنش متاسف می‌شوم. ولی در کل سایپا امسال نمایشی خواهد داشت که تا سالیان سال از آن به نیکی یاد خواهد شد.  

قربانی در پایان حاضر نشد در مورد وضعیت تیم استقلال صحبت کند و گفت: من مربی سایپا هستم و به نظرم حرفه‌ای نیست در مورد تیم دیگر صحبت کنم. دوستانی در تیم استقلال دارم که مشغول فعالیت هستند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز