خبرگزاری کار ایران

شکوری: موفقیت با چوکا در این وضعیت محال است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۴۴۴

هادی شکوری، سرمربی چوکا تالش گفت: صحبت هایی که مطرح می کنم توجیح نیست و برای ما تالشان درد است.

به گزارش ایلنا، هادی شکوری عنوان کرد: حالا متوجه فریاد مظلومیت هواداران تالشی می‌شویم. هواداران با تعصبی که همیشه از مشکلات می‌گفتند و کسی آن ها را باور نداشت، اما من، کادر و تک تک بازیکنانم خودمان را کنار آن ها می‌بینیم.

شکوری ادامه داد: چوکا در هفته اول شکست خورد درحالی که هیچ کدام از بازیکنان نمی‌خواستند به خاطر وعده‌هایی که فقط داده شد و هیچ وقت عملی نشد، اصلا در زمین حاضر شوند.

سرمربی چوکا تالش بیان کرد: بازیکنان چوکا حتی یک ریال دریافتی نداشته‌اند و بدون هیچ مبلغی تنها بخاطر حفظ حرمت و عزت هواداران تالشی در زمین حاضر شدند و از زمانی که آمده‌ایم تنها وعده شنیده ایم و بازیکنان، کادرفنی بدون دریافت مبلغی در حال تمرین هستند و درود به غیرت شان که صورت شان را با سیلی سرخ نگه می‌دارند.

وی ذکر کرد: چوکا شکست خورد و این شکست برعهده من است و آن را به گردن می‌گیرم اما یک بار دیگر و شاید برای آخرین بار تاکید می‌کنم، برای موفقیت به حمایت نیاز داریم.

سرمربی چوکا در پایان گفت: اگر این حمایت ها را نداشته باشیم، در جا زده ایم و این چیزی نیست که هواداران متعصب تالشی انتظارش را داشته باشند؛ اگر محکم و همدل باشیم از این چالش با موفقیت گذر می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز